شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با صدور بیانیه‌ای از مردم برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل دعوت به عمل آورد.

به گزارش جماران ، در بیانیه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است: عشق به خمینی(ره) عشق به همه خوبیهاست. 

این بیانیه می‌افزاید: شامگاه 13 خرداد در آخرین شب زندگی در حالیکه نافله شب می‌خواند و قرآن تلاوت می‌کرد و مرتب شهادت به وحدانیت خدا و رسالت پیامبر(ص) را زمزمه می کرد آرامش ملکوتیش بیشتر می شد و با چنین حالتی بود که روحش به ملکوت اعلی پرواز کرد. 

در ادامه این بیانیه آمده است: وقتی خبر رحلت امام خمینی(ره) منتشر شد، گویی زلزله‌ای عظیم رخ داده است، بغض ها ترکید و سراسر ایران و همه کانون هایی که در جهان با نام و پیام امام خمینی(ره) آشنا بودند، یکپارچه گریستند و بر سر و سینه زدند. 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ضمن عرض تسلیت به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) به اطلاع مردم روزه دار و ولایتمدار کرمان می رساند، مراسم گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام راحل(ره) روز یکشنبه 14 خرداد ساعت 18 در محل مصلای بزرگ امام علی(ع) برگزار می شود، لذا از مردم متدین و همیشه در صحنه برای شرکت در این مراسم معنوی دعوت بعمل می‌آید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.