یک عضو شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان تاکید کرد: روحانی نباید در مناظره‌ها درگیر پاسخگویی شود بلکه باید صرفا دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را ارائه کند.

به گزارش جماران، محمود صادقی  با تاکید بر این‌که کارنامه آقای روحانی مشخص است و نیازی نیست که بخواهد شعار دهد، اظهار کرد: این آقایان هستند که برای آینده وعده می‌دهند، برنامه ارائه نمی‌کنند آنچه می‌گویند هدف است، هدف به این معنا که فلان مقدار شغل ایجاد شود و این بیشتر آرزو به نظر می‌رسد.  

وی افزود: باید این‌ها برنامه‌ ارائه دهند که با چه برنامه ای، با چه منابعی و با چه سازوکاری می‌خواهند این کارها را انجام دهند، درحالی که بیش‌تر امیال و آرزوها را بیان می‌کنند.

این عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: عملکرد روحانی مشخص است، به‌عنوان مثال در مورد برداشت از ذخایر مشترک نفتی با قطر در سال 92 ، فقط 50 درصد انجام شده بود که اکنون به 100 درصد رسیده و امسال بیش‌تر هم خواهد بود و یا تورم 40 درصدی به حدود 7 درصد کاهش یافته و رشد 6- درصدی به رشد مثبت رسیده است.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین اظهار کرد: این دولت وعده نمی دهد، عملکردش مشخص است در عین حال می‌گوید در نیمه راه هستیم یعنی بسیاری از کارهای بزرگ وجود دارد که زمینه‌اش برای اجرای برنامه‌ها در 4 سال بعد فراهم شده است.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس تاکید کرد: این در حالی است که سایر افراد بیش‌تر یکسری آرزوها را در قالب شعارهایی بیان می‌کنند و تاکنون هم هیچ برنامه‌ای ارائه نکرده‌اند.

صادقی خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم اساسا آقای روحانی نباید در مناظره‌ها درگیر پاسخگویی شود و لازم هم نیست که موضع تدافعی به خود بگیرد زیرا روش بخصوص آقای قالیباف – البته سایرین هم هماهنگ هستند- بیش‌تر حالت تهاجمی و با شیوه پوپولیستی احمدی نژادی است و این روش‌ها در کشور ما نخ نما شده  و روش رسوایی هم است.

وی در پایان گفت: بنابراین آقای روحانی باید بیش‌تر دیدگاه‌ها و برنامه‌هایش را بگوید و درگیر این بچه بازی ها نشود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.