جنبش حماس فیلم تبلیغاتی جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد که در آن تهدید کرده به شهرهای اسرائیل حمله موشکی می‌کند. این تهدید پس از حملات هوای نیروهای اسرائیلی در اوایل هفته جاری مطرح شده است.

به گزارش جماران ، به نقل از القدس العربی، این فیلم کوتاه انیمیشنی سه دقیقه‌ای است که انفجار در قدس اشغالی و تل‌آویو و شهرهای دیگر را نشان می‌دهد و در آن صدایی پخش می‌شود که می‌گوید: ما متعهد هستیم که موشک‌ها به صهیونیست‌ها در هر مکانی که باشند، برسد.

رسانه‌های اسرائیلی و فلسطینی صبح امروز (چهارشنبه) این فایل را منتشر کردند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد که حماس از چنین تصاویری در هنگام نزدیک بودن جنگ استفاده می‌کند تا مانع از عملیات نظامی اسرائیل در نوار غزه شود.

از سوی دیگر، گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس امروز اعلام کردند که به آنها پیشنهادهایی از سوی اسرائیل از طریق میانجی گرانی برای انجام توافق جدیدی جهت تبادل اسیران شده است.

این اظهارات از سوی یک منبع در گردان‌های عز الدین قسام در مصاحبه با الجزیره مطرح شده است.

این منبع گفت که ساختار و چارچوبی که اسرائیل برای این امر ارائه داده است، به کم‌ترین سطح از خواسته‌های عز الدین قسام نمی‌رسد.

پایگاه تایمز اسرائیل روز دوشنبه گذشته به نقل از یک مسئول اسرائیلی که نامش را ذکر نکرد، گزارش داد که دولت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل این پیشنهاد را به حماس از طریق میانجی گران بین المللی داده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.