مسعود پزشکیان رییس جمهوری در پیامی با تبریک قهرمانی دختران و پسران تکواندوکار کشورمان در چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان جهان در کره جنوبی، از تلاش‌های آنان و همه مربیان و دست‌اندرکاران این تیم قدردانی کرد.

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور در پیامی قهرمانی دختران و پسران شایسته تیم ملی تکواندو را در چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان جهان در کره جنوبی تبریک گفت.

مسعود پزشکیان در پیامی با تبریک قهرمانی دختران و پسران تکواندوکار کشورمان در چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان جهان در کره جنوبی، از تلاش‌های آنان و همه مربیان و دست‌اندرکاران این تیم قدردانی کرد.

متن پیام تبریک رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

دختران و پسران شایسته تیم ملی تکواندو

از اینکه با تلاش و همت خود توانستید در چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان جهان در کره ‌جنوبی، برای اولین بار با کسب مدال‌های رنگارنگ و ارزشمند در سکوی اول جهان قرار گرفته و دل ملت ایران را شاد کنید، سپاسگزارم و با مسرت این قهرمانی را به شما آینده‌‌سازان کشور و همه مردم ورزش‌‌دوست کشورمان تبریک می‌‌گویم.

همچنین، از همه کسانی که در این درخشش نقش داشتند، به‌ویژه مربیان و دست‌‌اندرکاران تیم ملی تکواندو قدردانی می‌‌کنم و تداوم پیروزی همه ورزشکاران بااستعداد و توانمند کشورمان را از درگاه خداوند بزرگ خواستارم.

مسعود پزشکیان

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.