سردار نقدی رئیس ستاد مرکزی یوم الله ۱۳ آبان گفت: از لحاظ اطلاعات برخی خورده می‌گیرند که چرا سران حزب‌الله ترور و شهید می‌شوند، باید بدانید که سرویس‌های جاسوسی همه دنیا در خدمت صیهونیست‌ها هستند، وقتی نتانیاهو به آمریکا رفت پیرمرد‌های کنگره آمریکا بیش از ۴۰ دقیقه سر پا ایستادن و او را تشویق کردند تا زنان و کودکان را به قتل عام برسانند.

خبرگزاری دانشجو: رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: از ابتدای تأسیس فرزند نامشروع آمریکا در منطقه بیش از ۱۳۰۰ میلیارد دلار به این رژیم جنایتکار پول پرداخته شده بود، اگر این رژیم خودش تنها بود حماس به تنهایی بار‌ها بر این رژیم غلبه کرده بود و کار صهیونیست‌ها به آبان ۱۴۰۲ نمی‌رسید.

سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا نقدی» رئیس ستاد مرکزی (یوم الله ۱۳ آبان) امروز در دومین نشست این ستاد اظهار داشت: درود می‌فرستم به روح پرفتوح همه شهدا به ویژه شهدای مقاومت خاصا سید شهیدان مقاومت شهید سید حسن نصرالله که در مبارزه با دشمن صهیونی همواره پیشتاز بود. از خدای متعال می‌خواهیم به حق خون این مظلومان پیروزی و آزادی فلسطین را هر چه سریع‌تر عنایت بفرمایند.

 رژیم صهیونیستی اگر تنها بود در آبان ۱۴۰۲ کارش تمام بود

سردار نقدی خاطرنشان کرد: به رهبر معظم انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم که پرچم آزادگی را برداشت و دشمنان بشریت را به همه دنیا معرفی کردند، القابی که امام خمینی به آمریکا نسبت دادند ما شیطان بزرگ و اندالفساد قرن، دشمن بشریت ... امروز برای همه دنیا به خوبی اثبات شده است.

وی افزود: اینکه اسرائیل اولاد نامشروع آمریکا است را همه مردم دنیا به خوبی لمس می‌کنند، از ابتدای تأسیس فرزند نامشروع آمریکا در منطقه بیش از ۱۳۰۰ میلیارد دلار به این رژیم جنایتکار پول پرداخته شده بود، اگر این رژیم خودش تنها بود حماس به تنهایی بار‌ها بر این رژیم غلبه کرده بود و کار صهیونیست‌ها به آبان ۱۴۰۲ نمی‌رسید.

رئیس ستاد مرکزی یوم الله ۱۳ آبان گفت: از لحاظ اطلاعات برخی خورده می‌گیرند که چرا سران حزب‌الله ترور و شهید می‌شوند، باید بدانید که سرویس‌های جاسوسی همه دنیا در خدمت صیهونیست‌ها هستند، وقتی نتانیاهو به آمریکا رفت پیرمرد‌های کنگره آمریکا بیش از ۴۰ دقیقه سر پا ایستادن و او را تشویق کردند تا زنان و کودکان را به قتل عام برسانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.