راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: کوتاهی در اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با توجه به پیش‌بینی منابع آن در بودجه پذیرفتنی نیست.

به گزارش جماران؛ نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: کوتاهی در اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان با توجه به پیش بینی منابع آن در بودجه پذیرفتنی نیست و باید در اجرای آن تسریع شود.

احمد راستینه در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه، ۴ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: کوتاهی در اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان با توجه به پیش بینی منابع آن در بودجه پذیرفتنی نیست و باید در اجرای آن تسریع شود.

وی ادامه داد: همچنین عدم اجرای قانون توسط بانک مرکزی و مسکن در پرداخت وام مسکن نهضت ملی و انجام تعهدات متقاضیان که سبب توقف ساخت و ساز‌ها و افزایش هزینه‌ها شده غیرقابل قبول است. همچنین بی‌توجهی در پرداخت به هنگام پاداش فرهنگیان و بازنشستگان مطلوب نیست و با این سیاست و تورم موجود سرمایه یک عمر زحمت این عزیزان را بر باد می‌دهید.

به نوشته ایلنا، نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اکنون که لایحه عفاف و حجاب توسط شورای نگهبان تایید شد و رییس مجلس به زودی آن را ابلاغ خواهد کرد، نیازمند عزم ملی برای اجرای آن هستیم و انتظار می‌رود همواره در کنار هم در برابر دشمنان ملت ایران که شرف و غیرت ما یعنی خانواده را نشانه گرفته‌اند بایستیم.

 

احمد راستینه

 

راستینه خطاب به رییس جمهور افزود: مواضع انقلابی شما در مراسم تحلیف آنچنان امیدبخش بود که مهمان ویژه عزیز ما شهید هنیه شما را در آغوش گرفت و آن واقعیت شما بود که سبب امید در جبهه مقاومت شد، اما گویا اطرافیان و مشاوران شما، روحتان را آزرده و بکارگیری جملاتی در نشست‌های رسانه‌ای تناقض‌هایی را ایجاد کرده است و از شما دو شخصیت متفاوت به نمایش گذاشته است؛ شما باید مجری راهبردهای نظام در سیاست خارجی باشید و هرگونه انحراف از این راهبردها که برگرفته از اندیشه اسلامی و تجلی یافته در نگاه امامین انقلاب و نص صریح قانون اساسی است پذیرفتنی نیست. هیهات که خادمان اسلام به ملت خیانت کنند و اگر زن و فرزندانمان و هستیمان را جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت ببرند هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نخواهیم کرد، ما با قاتلان حاج قاسم، ابوالمهندس، هنیه و شکر هیچ برادری و سازشی نخواهیم داشت و تا نابودی رژیم غاصب اسرائیل از پای نخواهیم نشست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.