قاسم روانبخش نماینده قم در مخالفت با برجام گفت: قوه عاقله نظام اسلامی حتما از تکرار آن تجربه تلخ پیشگیری خواهد کرد و صد البته مجلس انقلابی نیز در اجرای تمام‌عیار قانون راهبردی مجلس پافشاری می‌کند و به سهم خود اجازه نمی‌دهد عناصر مرموز با ارائه نسخه‌های پوچ وارداتی با معیشت مردم بازی کنند و مسئولان نظام را دچار خطای محاسباتی نمایند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، رییس مجمع نمایندگان استان قم در مجلس، با بیان اینکه تلاش مذبوحانه برای بازگشت به نسخه خسارت‌بار برجام و ارسال پالس‌هایی برای برجام‌های ۲ و ۳ هر انسان شرافتمند ایرانی را به حیرت وامی‌دارد. افزود: قوه عاقله نظام اسلامی حتما از تکرار آن تجربه تلخ پیشگیری خواهد کرد.

قاسم روانبخش در نشست صحن علنی امروز (چهار‌شنبه، ۴ مهرماه ) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: به مردم عزادار و داغدار طبس تسلیت عرض می‌کنم و از همه مردم مرزنشین در خوزستان، ایلام، کرمانشاه، قصرشیرین و مهران و مردم شریف عراق بخاطر مهمان‌نوازی از زائران امام حسین(ع) در اربعین تشکر می‌کنم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با سلام و درود به روح مطهر امام خمینی کبیر (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدافعان همیشه جاوید حرم و امنیت ؛ ملت عزیز و نجیب ایران در سایه چند دهه ایستادگی و مقاومت در حال حاضر به عنوان پرچمدار دفاع از شرافت و انسانیت و مبارزه با ظلم و جنایت علیه بشریت در جهان شناخته می‌شوند. این ملت عزیز شایسته بهترین سلام‌ها و درودها و تجلیل‌ها است. مردمی که وحدت کلمه حول محور ولایت رمز پیروزیشان بود و همچنان بر همان عهدی که با امام شهیدان داشتند، استوارند.

وی تصریح کرد: ما نمایندگان مجلس و همه مسئولان نظام و خصوصا مسئولان اجرایی کشور برای خدمت به این مردم سرافراز شبانه‌روز نمی‌شناسیم و تمام وجهه همتمان باید گره‌گشایی از مشکلات این مردم باشد. طبعا و قطعا برای خدمت به ملت نسخه‌ای جز مدیریت جهادی جواب نمی‌دهد. چاره‌ای جز تکیه بر توان داخلی و راهکاری بهتر از تکیه بر ظرفیت‌های تمام‌ناشدنی آحاد ملت وجود ندارد.

روانبخش افزود: خط نفوذ و خط سازش در تمام این سالها تلاش کرده عرصه‌های مدیریتی و گلوگاه‌های حساس را اشغال کند و با کارشکنی به ترک فعل و بی‌عملی و بکارگیری عناصر بی‌عرضه تولید نارضایتی کند و سرمایه اجتماعی نظام را تضعیف نماید. همزمان با آن ملت و دولت را به سمت نسخه‌های نسخ شده وارداتی و خصوصا نسخه‌های آمریکایی سوق دهد. پرسش آن است که اگر آمریکا نسخه شفابخش اقتصادی داشت چرا نمی‌تواند از افول روزافزون و بدهی‌های بیکران و ضعف شتابان خود جلوگیری کند؟ از چه رو این دولت‌های استعماری غربی برای استمرار حیات ننگین خود نیازمند دزدی سازمان‌یافته منابع سایر ملت‌ها هستند؟ از این گذشته در طول تاریخ بشریت کجا سراغ دارید که یک قدرت استعمارگر به دشمنان خود نسخه نجات‌بخش ارائه کند پس امروز اگر برخی سیاسیون داخلی زمزمه‌هایی برای بازگشت به نسخه‌های وارداتی دوران خسارت‌بار دهه ۹۰سر می‌دهند در بهترین حالت باید در عقلانیت سیاسیشان شک کرد. اگر نگوییم تحت‌تاثیر خط نفوذ و خط سازش قرار گرفته‌اند.

وی بیان کرد: تلاش مذبوحانه برای بازگشت به نسخه خسارت‌بار برجام و ارسال پالس‌هایی برای برجام‌های ۲ و ۳ هر انسان شرافتمند و شرفمند ایرانی را به حیرت وامی‌دارد. ملت ما و اقتصاد و بازار و صنعت ما هنوز هم آثار کمرشکن دوران برجام نافرجام را از یاد نبرده است.

روانبخش افزود: قوه عاقله نظام اسلامی حتما از تکرار آن تجربه تلخ پیشگیری خواهد کرد و صد البته مجلس انقلابی نیز در اجرای تمام‌عیار قانون راهبردی مجلس پافشاری می‌کند و به سهم خود اجازه نمی‌دهد عناصر مرموز با ارائه نسخه‌های پوچ وارداتی با معیشت مردم بازی کنند و مسئولان نظام را دچار خطای محاسباتی نمایند.

 

شورای عالی امنیت ملی موضوع تنبیه رژیم تروریستی را سرعت بخشد

 

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، اظهارکرد: نکته پایانی که باید عرض کنم از شورای عالی امنیت ملی می‌خواهیم که موضوع تنبیه رژیم تروریستی را سرعت بخشد و از دولت می‌خواهیم دیپلماسی را همانند دولت شهید رییسی به کمک میدان بیاورد و این رژیم تروریست و کودک‌کش را به اشد مجازات برسانند تا هرچه زودتر ماشین جنگی این رژیم متوقف شود و وعده الهی بر نابودی ستمکاران تحقق یابد که وعده الهی قطعی است که فرموده است: و لینصرن الله من ینصر قطعا کسانیکه خدا را یاری کنند یاری خواهد کرد.

رییس مجمع نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی، در پایان به همراه سایر نمایندگان مجلس بانگ مرگ بر اسراییل و مرگ آمریکا سر دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.