سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه گفت: واقعیت این است رژیم اسرائیل در غزه در یک باتلاق گرفتار شده و با وجود یک ارتش تا دندان مسلح با پیشرفته‌ترین سلاح‌ها به دنبال نابودی حماس بود ولی بعد از یکسال هنوز به هدفشان نرسیده‌اند.

به گزارش جماران؛ وزیر امور خارجه در گفت‌وگویی اظهار داشت: شهید امیرعبداللهیان در یکی از سخت ترین و پرکارترین دوران ها وزیر امور خارجه شدند.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با برنامه میدان مشق، اظهار داشت: در طول چهل سال گذشته همیشه وزارت امور خارجه‌ی پرکاری داشتیم. سیاست خارجی کشور ما بسیار پرکار و پر موضوع است.

وزیر امور خارجه افزود: شهید امیرعبداللهیان در یکی از سخت‌ترین و پرکارترین دوران‌ها وزیر امور خارجه شدند که با موضوع اوکراین شروع و سپس غزه و طوفان الاقصی و این اواخر هم عملیات وعده صادق انجام شد.

عراقچی گفت: واقعیت این است رژیم اسرائیل در غزه در یک باتلاق گرفتار شده و با وجود یک ارتش تا دندان مسلح با پیشرفته‌ترین سلاح‌ها به دنبال نابودی حماس بود ولی بعد از یکسال هنوز به هدفشان نرسیده‌اند.

وی عنوان کرد: صهیونیست‌ها تصور می‌کنند با گسترده کردن میدان جنگ می‌توانند از بن بست خارج شوند. ما کاملاً هوشیار هستیم و در تله آنها نخواهیم افتاد. حرکاتی که انجام می‌دهند از سر استیصال است.

وزیر امورخارجه گفت: در صحنه نبرد مقاومت و رژیم اسرائیل حرکاتی چون منفجر کردن پیجرها، اقدام به ترور کور و جنایت علیه بشریت است که اقدامی از سر درماندگی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.