با رأی نمایندگان اعضای ناظر مجلس دوازدهم در مجامع مختلف انتخاب شدند.

به گزارش جماران؛ اعضای ناظر مجلس انتخاب شدند.

نمایندگان اعضای ناظر مجلس در شورای رقابت انتخاب کردند.

نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در جریان انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس از هر کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات، اقتصادی و صنایع و معادن به عنوان ناظر در شورای رقابت، نبی‌الله محمدی از کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات با ۱۱۵ رأی، هادی محمدپور از کمیسیون اقتصادی با ۱۲۰ رأی، علی اکبر رنجبرزاده از کمیسیون صنایع و معادن با ۱۱۷ رأی را به عنوان اعضای ناظر در این شورا انتخاب کردند.

 

اعضای ناظر مجلس در هیات واگذاری فعالیت‌ها و بنگاه‌های دولتی به بخش غیردولتی

نمایندگان اعضای ناظر مجلس در هیات واگذاری فعالیت‌ها و بنگاه‌های دولتی به بخش غیردولتی انتخاب کردند.

نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در جریان انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس از هر کمیسیون اقتصادی و صنایع و معادن به عنوان ناظر در هیات واگذاری فعالیت‌ها و بنگاه‌های دولتی به بخش غیردولتی، منوچهر متکی از کمیسیون اقتصادی را با ۱۰۷ رأی و بهنام رضوانی از کمیسیون صنایع و معادن را با ۱۰۶ رأی به عنوان عضو ناظر مجلس در این هیأت انتخاب کردند.

 

ناظران مجلس در هیأت مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراها

نمایندگان در جلسه علنی امروز( یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳)‌مجلس شورای‌  علی اصغر نخعی راد را با ۹۶ رای و رستگار یوسفی را با ۸۴ رای از کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس به عنوان اعضای مجلس در هیأت مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراها انتخاب کردند.

 

ناظران مجلس در شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش‌بنیان

نمایندگان، ناظران مجلس در شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش‌بنیان را انتخاب کردند.

نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳) مجلس شورای روح الله ایزدخواه را با ۷۸ رای، احسان عظیمی راد را با ۱۳۱ رای، علیرضا عباسی را با ۱۲۰ رای و محمد رستمی را با ۱۳۲ رای به عنوان ناظر در  شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش‌بنیان انتخاب کردند.

 

اعضای ناظر مجلس در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب

اعضای ناظر مجلس در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب تعیین شدند.

نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳)‌مجلس شورای اسلامی مرتضی محمودی نماینده را  با ۱۳۱ رای و قاسم روانبخش نماینده با ۱۱۶ رای به عنوان  عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب انتخاب کردند.

 

ناظران در کارگروه راهبری نظارت و هماهنگی اجرای قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی

 

ناظران در کارگروه راهبری نظارت و هماهنگی اجرای قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان انتخاب شدند.

نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳) مجلس شورای اسلامی غلامحسین زارعی با ۱۱۷ رای و حاکم ممکان با ۹۳ رای به  ناظران در کارگروه راهبری نظارت و هماهنگی اجرای قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی؛کولبری و ملوانی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان انتخاب کردند.

 

عضو ناظر مجلس در شورای فقهی

نمایندگان عضو ناظر مجلس در شورای فقهی انتخاب کردند.

نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳) مجلس شورای اسلامی محمدباقری را  ۱۹۲ رأی به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای فقهی انتخاب کردند. 

 

ناظران مجلس در شورای ملی تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها

 

نمایندگان اعضای ناظر مجلس در شورای ملی تامین مالی تولید و زیر ساخت‌ها انتخاب کردند.

نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۴ ) مجلس شورای اسلامی‌ بهروز محبی نجم‌آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و جعفر قادری، عضو کمیسیون اقتصادی را برای عضویت در شورای ملی تامین مالی تولید و زیر ساخت‌ها انتخاب کردند.

 

اعضای ناظر مجلس در شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی تعیین شدند.

در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳) مجلس شورای اسلامی اعضای ناظر مجلس در شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش محسن زنگنه با ۱۲۶ رای از کمیسیون برنامه و بودجه، میثم ظهوریان با ۱۰۷ رای از کمیسیون اقتصادی و سید سلمان ذاکر با ۱۰۴ رای از کمیسیون صنایع و معادن برای عضویت در این شورا انتخاب شدند.

 

عباس گودرزی

 

گودرزی عضو ناظر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی شد​

با رأی نمایندگان نماینده بروجرد عضو ناظر هیات رئیسه مجلس شد.

نمایندگان در جلسه علنی امروز ( یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳)  مجلس شورای اسلامی عباس گودرزی را به عنوان ناظر مجلس انتخاب کردند.

بر اساس این گزارش گودرزی پس از انتخاب توسط نمایندگان سوگند خود را به عنوان عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی قرات کرد.

گفتنی است انتخاب عضو ناظر هیات رئیسه بر مبنای اجرای تبصره یک ماده ۱۸ قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و در پی  انتخاب غلامرضا نوری قزلجه نماینده بستان آباد به عنوان وزیر کشاورزی مطرح شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.