​یک شهروند آمریکایی در اعتراض به کشتار بیش از 41 هزار فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی در جنگ فعلی علیه نوار غزه و همدستی آمریکا با این رژیم، در نزدیکی کنسولگری رژیم صهونیستی در شهر بوستون آمریکا دست به خودسوزی زد.

به گزارش جماران از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، به نقل از منابع آمریکایی، این شهروند آمریکایی در ویدیوئی که قبل از حادثه منتشر کرده بود، اعلام کرده است که «نام من «مت نلسون» است و می خواهم دست به اقدام اعتراضی تندی بزنم. همه ما در قبال نسل کشی بی وقفه در غزه مسئول هستیم.»

وی هدف از این اقدام اعتراضی خود را درخواست از دولت آمریکا برای توقف حمایت های مالی و تسلیحاتی از رژیم صهیونیستی عنوان کرده است که از آنها برای زندانی کردن و کشتار فلسطینیان بی گناه استفاده می کند. نلسون همچنین خواستار اعمال فشار علیه رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به نسل کشی در نوار غزه شده است.

این شهروند آمریکایی ضمن درخواست از کشورهای مختلف برای حمایت از کیفرخواست صادر شده از سوی دیوان کیفری بین المللی علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و دیگر مسئولان رژیم صهیونیستی تاکید کرد که «انتظار می رود دموکراسی در اختیار اراده مردم باشد و نه در خدمت منافع ثروتمندان. قدرت را در دست بگیرید و فلسطین را آزاد کنید.»

در همین راستا، شبکه «ان بی سی بوستون» اعلام کرد که منابع پزشکی خبر داده بودند که این مرد به شدت دچار سوختگی شده است، اما درباره وضعیت سلامتی فعلی نلسون خبری در دست نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.