مریک گارلند، دادستان کل آمریکا با اتخاذ موضعی علیه سه کشور چین، روسیه و ایران، مدعی شد و گفت: ما در برابر تهاجم و تلاش‌های روسیه، چین یا هر بازیگر خارجی دیگری همچون ایران که در پی مداخله در انتخابات ما هستند بی واکنش باقی نخواهیم ماند و بی‌امان با آن کشورها مقابله خواهیم کرد.

به گزارش جماران؛ دادستان کل آمریکا در اظهاراتی مدعی شدت گرفتن حملات ایران برای تاثیرگذاری بر کارزارهای انتخاباتی آمریکا شد.

مریک گارلند، دادستان کل آمریکا، شامگاه چهارشنبه در اظهاراتی خصمانه، به کشورهای ایران، چین و روسیه تاخت.

او در ابتدا به روسیه حمله‌ور شد و گفت: حلقه درونی پوتین به شرکت‌های روابط عمومی روسی دستور داده تا اطلاعات نادرست را به عنوان بخشی از برنامه تأثیرگذاری بر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا تبلیغ کنند. شبکه آر تی و کارکنان آن طرحی را برای شرکت مستقر در تنسی برای انتشار محتوای مطلوب برای دولت روسیه اجرا کردند.

 گارلند همچنین با اتخاذ موضعی علیه سه کشور چین، روسیه و ایران، مدعی شد و گفت: ما در برابر تهاجم و تلاش‌های روسیه، چین یا هر بازیگر خارجی دیگری همچون ایران که در پی مداخله در انتخابات ما هستند بی واکنش باقی نخواهیم ماند و بی‌امان با آن کشورها مقابله خواهیم کرد.

وی در آخر، بدون ارائه هرگونه سندی گفت: در برابر تلاش‌های تهاجمی فزاینده ایران برای تأثیرگذاری بر کارزارهای ریاست جمهوری ۲۰۲۴ هشدار می‌دهم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.