نخست وزیر رژیم صهیونیستی بدون هیچ‌گونه توجهی به اعتصاب و تظاهرات سراسری در اراضی اشغالی، گفت که در خصوص مذاکرات تبادل اسرا، هیچ نرمشی نشان نخواهد داد.

به گزارش جماران؛ تظاهرات ده‌ها هزار صهیونیست در مقابل مقر وزارت جنگ در تل‌آویو در حال برگزاری است. معترضان خواهان امضای فوری توافق تبادل اسرا هستند.

 

حضور گسترده نظامیان صهیونیست در اطراف منزل نتانیاهو همزمان با آغاز تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها (2)

 

حضور گسترده نظامیان صهیونیست در اطراف منزل نتانیاهو همزمان با آغاز تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها 

 

حضور گسترده نظامیان صهیونیست در اطراف منزل نتانیاهو همزمان با آغاز تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها (1)

 

مسدود کردن تقاطع های مختلف توسط معترضین علیه نتانیاهو در تل آویو

 

 نتانیاهو به معترضان اسرائیلی: توافق تبادل اسرا در کار نیست

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بدون هیچ‌گونه توجهی به اعتصاب و تظاهرات سراسری در اراضی اشغالی، گفت که در خصوص مذاکرات تبادل اسرا، هیچ نرمشی نشان نخواهد داد.

 

سرکوب معترضان به نتانیاهو در تل‌آویو

پلیس اسرائیل سرکوب معترضان به نخست وزیر این رژیم را آغاز کرده و تاکنون چند نفر نیز بازداشت شده‌اند.

 

 

قسام: نتانیاهو محور فیلادلفیا را به بازگرداندن اسرا ترجیح داد

گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار تصاویر ۶ اسیر صهیونیست که در غزه کشته شده و اجسادشان امروز توسط ارتش این رژیم به اراضی اشغالی بازگردانده شد، اعلام کرد: نتانیاهو کارشکنی در حصول توافق را به بازگرداندن این اسرا ترجیح داد.

گردان‌های قسام در پیامی ویدئویی و در قالب جنگ روانی خطاب به شهرک‌نشینان و خانواده‌های اسرای اسرائیلی گفت: این اسرا می‌توانستند زنده باشند و طی مرحله نخست توافق از غزه خارج شوند اما نتانیاهو مانع شد.

 

از فردا اقتصاد در اسرائیل متوقف خواهد شد

رئیس «هیستادروت» (فدراسیون مشترک کارگری) در این زمینه گفت: توافق تبادل گروگان‌ها فقط به خاطر مسائل سیاسی هیچ‌گونه پیشرفتی ندارد. از فردا اقتصاد در اسرائیل متوقف خواهد شد. ما به جای توافق تبادل با جنازه روبرو می‌شویم لذا باید اقتدار حکومت را بازپس بگیریم.

این در حالی است که انجمن اسرای اسرائیلی و مفقودین، خانواده‌های این اسرا و تحلیلگران اسرائیلی، امروز یکشنبه، بنیامین نتانیاهو را مسؤول مرگ ۶ اسیر دیگر این رژیم صهیونیستی در نوار غزه دانستند و خواستار اعتصاب سراسری تا سرنگونی کابینه او شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.