روزنامه ایران در خصوص اظهارنظر پزشکیان در مورد قیمت بنزین گفت: آنچه به عنوان «اعتراض رئیس‌جمهور به قیمت بنزین» در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، صرفاً یک برش بسیار کوتاه از یک سخنرانی بلند بوده است. نکته دوم هم این است که رئیس‌جمهور از سازکار قیمت گذاری یا منطق اقتصادی قیمت بنزین انتقاد می‌کند. این انتقاد، واقعیتی است که همه کارشناسان و حتی خود مصرف کنندگان بنزین هم به آن اذعان دارند.

به گزارش جماران؛ روزنامه ایران نوشت: جامعه نسبت به هر خبری درباره بنزین حساس است، بویژه اگر این خبر به رئیس‌جمهور منتسب باشد. به دلیل همین حساسیت، هر اظهارنظر، اتفاق یا گفت‌وگویی درباره بنزین و سازکارهای اقتصادی قیمتگذاری آن، بسیار مورد توجه مردم قرار می‌گیرد.

 نمونه جدید این توجه فراگیر، درباره یک ویدیوی کوتاه از رئیس‌جمهور رخ داد. کل این ویدیو 57‌ثانیه و مربوط به جلسه تودیع و معارفه وزیر اقتصاد است.از زمان بسیار کوتاه این ویدیو می‌شود فهمید آنچه رئیس‌جمهور درباره قیمت بنزین گفته است، فقط بخش بسیار کوچکی از یک سخنرانی طولانی‌تر است.

آنچه به عنوان «اعتراض رئیس‌جمهور به قیمت بنزین» در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، صرفاً یک برش بسیار کوتاه از یک سخنرانی بلند بوده است. نکته دوم هم این است که رئیس‌جمهور از سازکار قیمت گذاری یا منطق اقتصادی قیمت بنزین انتقاد می‌کند. این انتقاد، واقعیتی است که همه کارشناسان و حتی خود مصرف کنندگان بنزین هم به آن اذعان دارند.

در دولت چهاردهم از شوک درمانی و غافلگیر کردن مردم در هیچ بخش خبری نخواهد بود و اگر در آینده، برای اصلاح هر نقص ساختاری، مانند قیمت بنزین، تصمیمی گرفته و مطابق آن گامی برداشته شود، این گام قطعاً با همراهی مردم خواهد بود.

حجم ویدیو: 3.69M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.