حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران بیان کرد: دولت جدید با همکاری با مجلس کابینه‌اش در حد کمال در اختیارش قرار دارد و امیدواریم در حد شهید رئیسی خود را ببیند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، خطیب نماز جمعه تهران گفت: دولت جدید با همکاری با مجلس کابینه‌اش در حد کمال در اختیارش قرار دارد و امیدواریم در حد شهید رئیسی خود را ببیند.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران خطاب به نمازگزاران گفت: مردم شما همیشه برای انقلاب و اسلام از خودتان گذشته‌اید، شما رونق اربعین و عاشورا هستید.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران بیان کرد: حرکت اربیعنی بدون بخشنامه و خودجوش افتاده است. این ما نیستیم کربلا می‌رویم امام حسین است که ما را به کربلا می‌برد.

وی افزود:در این مانور اقتدار و عزت مردم و دولت ایران سهیم هستند‌. از مردم ، دولت و حشدالشعبی عراق تشکر داریم. دولت عراق با تأمین امنیت  مشوق حرکت اربعین است.

صدیقی گفت:شهید رئیسی یک عنصر متدین بود‌، قلب رقیق عاشق خدمت داشت و بسیار ستودنی بود. این رئیس با کابینه متناسب خودش نشان داد زندگی‌اش مردم هستند ، به خودش فکر نکرد، به زن و بچه‌اش فکر نکرد. به فحش ها و ناسزاها هرگز اعتنا نکرد و پاسخ همه این‌ها خلعت شهادت بود. اما یک چنین رئیس جمهوری از دست ما رفت، شاید ناشکری کردیم ، این رئیس جمهور یک خیمه اهل بیت بود و خاطر جمع بودیم خائن نیست، کشور فروش نیست .

صدیقی افزود: در شبی که همه در سر خودشان می‌زدند حضرت آقا مسئولان را جمع کرد و چنان خاطر جمعی را در کابینه به وجود آورد که انگاری آب از آب تکان نخورد. مجلس خبرگان و دوازدهم آغاز به کار کرد.

وی بیان کرد: دولت جدید با همکاری با مجلس کابینه‌اش در حد کمال در اختیارش قرار دارد و امیدواریم در حد شهید رئیسی خود را ببیند. 

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: دیدید برخی از روسای جمهور سابق از چشم‌ها افتادند.

صدیقی ادامه داد: هدف ولایت‌مداری است. مسئولان مردمی و کارآمد باشند.

وی یادآور شد: از پرچمدار جبهه دیانت، فرهنگ، تمدن، معنویت، انقلاب، جهاد و همه خوبی‌ها، نایب امام زمان، مقام معظم رهبری که طراح همه اموری که مایه عزت امت اسلامی می‌شوند، تشکر می‌کنیم.همچنین در این مدت یکی پس از دیگری پیشرفت‌های نظامی و عظمت‌های دفاعی و تربیت جوانانی مانند شهید حججی را در مکتب حاج قاسم سلیمانی شاهد بودیم که باید تشکر کرد.

در عین حال باید از شما ملت که در این حماسه و رزمایش عظیم راهپیمایی اربعین، در این مانور انتظار و اقتدار که هم مردم و هم دولت در این مدت در آن نقش داشتند و این عظمت خلق شده سهیم هستند، تشکر ویژه کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.