سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تشریح نشست کمیسیون متبوعش با محمدرضا ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت، بیان کرد: ایجاد شرایط به گونه‌ای که پزشکان و کادر پرستاری از مهاجرت صرف نظر کرده و ماندگار شوند، از برنامه‌های وزیر پیشنهادی بود.

به گزارش جماران؛ سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از تاکید نمایندگان بر ضرورت رفع مشکلات حوزه مسکن در این جلسه خبر داد.

زهرا سعیدی در گفت‌وگو با خانه ملت در تشریح نشست عصر امروز( ۲۲ مردادماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در ادامه رسیدگی به برنامه‌های وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، در جلسه عصر امروز برنامه‌ها و سوابق خانم فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود درباره مسکن، نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای و پروژه‌های نیمه‌تمام را بیان کردند.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بیان کرد که از کارشناسی تا معاونت وزیر در وزارتخانه راه و شهرسازی حضور داشته، اضافه کرد: این وزارتخانه به دلیل مشکلات بسیاری که با آن رو‌به‌رو است، به برنامه‌ریزی دقیق نیاز دارد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم تصریح کرد: سوداگری زمین و مسکن یکی از مشکلات وزارت راه و شهرسازی است و مقابله با فساد می‌تواند نقش موثری در این زمینه داشته باشد.

وعده وزیر پیشنهادی دفاع برای انجام کارهای بر زمین مانده

سعیدی در ادامه به نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس با عزیز نصیرزاده وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: اعضای کمیسیون دغدغه‌های خود در این حوزه از جمله حقوق و مزایا نیروهای مسلح و نیروهای زیر مجموعه این وزارتخانه و موضوعات مرتبط با صنایع دفاعی را در این جلسه مطرح کردند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم بررسی وضعیت صنایع دفاعی را از دیگر موضوعات برشمرد و افزود: انجام کارهای پژوهشی در حوزه مذکور از دیگر مسائل مطرح شده بود.

وی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی دفاع وعده داد که کارهای بر زمین مانده را انجام دهد.

 

در همین خصوص بخوانید:

 

افزایش تولید از میادین مشترک نفت و‌ گاز از برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت

براساس این گزارش سید جواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس با محسن پاک‌نژاد وزیر پیشنهادی نفت، گفت: سوابق، برنامه‌ها و عملکرد وزیر پیشنهادی نفت در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افزایش تولید از میادین مشترک نفت و‌ گاز از برنامه‌های آقای پاک‌نژاد است، همچنین به روزرسانی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها از دیگر اولویت‌های این وزیر پیشنهادی است.

وی استفاده از نخبگان داخلی را از دیگر برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت برشمرد و افزود: آقای پاک‌نژاد بیان کرد که تلاش خود را برای جلوگیری از قاچاق سوخت به کار می‌برد تا در کنار افزایش تولید نیازی به واردات بنزین نباشد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس جمع‌آوری گازهای فلز را از دیگر برنامه‌های وزیر نفت برشمرد.

 

ایجاد شرایط مناسب برای ماندگار شدن پزشکان و پرستاران وعده ظفرقندی به کمیسیون صنایع مجلس

وی در تشریح نشست کمیسیون متبوعش با محمدرضا ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت، بیان کرد: ایجاد شرایط به گونه‌ای که پزشکان و کادر پرستاری از مهاجرت صرف نظر کرده و ماندگار شوند، از برنامه‌های وزیر پیشنهادی بود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه کمک به صنعت تجهیزات پزشکی از دیگر اولویت‌های ظفرقندی است، تصریح کرد: رونق توریسم درمانی از دیگر موضوعاتی است که وزیر پیشنهادی بهداشت در دستورکار خود قرار داده است تا بتوان درآمد پیش‌بینی شده در برنامه هفتم از این محل محقق شود.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن افزود: وزیر پیشنهادی بهداشت بر تامین ارز مورد نیاز برای تولید دارو و تجهیزات پزشکی تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.