سخنگوی کمیسیون عمران با اشاره به برنامه‌های ستار هاشمی وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: در این جلسه برنامه‌های وزیر ارتباطات پیرامون مسائل مهمی نظیر مدیریت و نحوه برخورد با تخلفات شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های خارجی، فیلترینگ و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی مورد بررسی قرار گرفت. از جمله برنامه‌های وی افزایش سرعت و کیفیت اینترنت در سراسر کشور، مذاکره با سکوهای خارجی برای چگونگی ارائه سرویس و رعایت قوانین و مقررات کشورمان بود.

به گزارش جماران؛ سخنگوی کمیسیون عمران از حضور وزرای پیشنهادی کشور و دادگستری در کمیسیون متبوع خود برای ارائه برنامه‌ها و سیاست‌ها خبر داد.

عبدالجلال ایری در گفت و گو با خانه ملت، در تشریح نشست کمیسیون عمران مجلس با وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: در جریان بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت، ظهر امروز جلسه‌ کمیسیون عمران با حضور «امین‌حسین رحیمی» وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت دادگستری برگزار شد. وی برنامه‌های خود را در حوزه‌های مختلف از جمله تقویت روابط مجلس و قوه قضاییه را ارائه و سپس مورد بررسی نمایندگان قرار گرفته و اعضای حاضر هر کدام نکات خودشان را مطرح کردند.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: در جلسه دوم کمیسیون عمران، «اسکندر مومنی» وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت کشور برنامه‌های خود را پیرامون مدیریت شهرداری‌ها، نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، انتخاب مدیران، مدیریت مرز‌ها و ساماندهی اتباع غیر مجاز، حاشیه نشینی ارائه کرد. با توجه به اینکه وزارت کشور وزارتخانه تخصصی کمیسیون بوده و طبق آیین نامه نظر کمیسیون در خصوص صلاحیت وی در صحن قرائت می‌شود، جهت بررسی بیشتر برنامه‌های وی جلسه دیگری برگزار خواهد شد.

 

در همین خصوص بخوانید:

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: نمایندگان پس استماع برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشور، نظرات خودشان را در حوزه اعتبارات شهرداری‌ها و عدم تحقق درآمد شهرداری‌ها از محل اخذ جرائم رانندگی و مالیات، عملکرد سازمان شهرداری‌ و دهیاری‌ها، ساماندهی اتباع، مدیریت مرز‌ها و بازگشایی بازارچه مرزی، نوسازی ناوگان حمل و نقلی و .... مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس همچنین در خصوص برنامه‌های حجت الاسلام اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: در این جلسه گزارش‌‌ها و برنامه ‌های وزیر پیشنهادی در حوزه‌های مختلف امنیتی و تقنینی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان نیز هر کدام سوالات و دغدغه‌های خودشان را مطرح کردند.

وی با اشاره به برنامه‌های ستار هاشمی وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: در این جلسه برنامه‌های وزیر ارتباطات پیرامون مسائل مهمی نظیر مدیریت و نحوه برخورد با تخلفات شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های خارجی، فیلترینگ و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی مورد بررسی قرار گرفت. از جمله برنامه‌های وی افزایش سرعت و کیفیت اینترنت در سراسر کشور، مذاکره با سکوهای خارجی برای چگونگی ارائه سرویس و رعایت قوانین و مقررات کشورمان بود.

این نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: پس از استماع برنامه‌ها و سیاست‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات، نمایندگان دغدغه‌های خود را پیرامون وضعیت شبکه‌های مخابراتی، سرعت اینترنت و محدودیت‌های شبکه‌های مجازی، شبکه ملی اطلاعات و زیرساخت‌های اساسی ارتباطات مطرح کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.