محمدرضا تابش نماینده ادوار مجلس در مورد کابینه دولت پزشکیان بیان کرد: اینکه ترکیب کابینه چگونه باشد، ایشان ملاحظاتی دارد و با موانع و مشکلاتی برخورد کرده است و برخورد می کند که باید توضیح دهد؛ ولی مهم خروجی کابینه است که در راستای تحقق شعارهای دکتر پزشکیان که مُلهم از نهج البلاغه بوده و سرآمد آنها تحقق عدالت و اینکه ایشان صدای بی صدایان باشد، است.

به گزارش جماران؛ نماینده ادوار مجلس با تاکید بر این که کابینه پیشنهادی دکتر پزشکیان بر مبنای وفاق ملی است، گفت: سعی و تلاش رئیس جمهور بر این است که در جهت تعقیب خواسته ها و مطالبات مردم حرکت کند و حمایت همه احزاب جناح ها و گروه ها را داشته باشد.

محمدرضا تابش روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره کابینه معرفی شده از سوی مسعود پزشکیان رئیس جمهور به مجلس اظهار داشت: بستر شکل گیری کابینه مبتنی بر حادثه تاسف آور و غیر مترقبه و ناگهانی شهادت آیت‌الله رئیسی بود لذا شکل گیری کابینه هم مبتنی بر این مقتضیات است.

وی افزود: بنابراین اولا این حق را برای رئیس جمهور قائل باشیم که کابینه را خودش انتخاب کند کابینه ایشان هم بر مبنای وفاق ملی بوده است.

تابش ادامه داد: ثانیا سعی و تلاش رئیس جمهور بر این است که در جهت تعقیب خواسته ها و مطالبات مردم حرکت کند و حمایت همه احزاب جناح ها و گروه ها را داشته باشد.

نماینده ادوار مجلس بیان کرد: اینکه ترکیب کابینه چگونه باشد، ایشان ملاحظاتی دارد و با موانع و مشکلاتی برخورد کرده است و برخورد می کند که باید توضیح دهد؛ ولی مهم خروجی کابینه است که در راستای تحقق شعارهای دکتر پزشکیان که مُلهم از نهج البلاغه بوده و سرآمد آنها تحقق عدالت و اینکه ایشان صدای بی صدایان باشد، است.

تابش اظهار داشت: امیدواریم خروجی کابینه محقق کننده این شعارها باشد و زودتر کابینه با رأی اعتمادی که از مجلس می گیرد، به سرانجام برسد و کار خود را آغاز کند و رئیس جمهور بتواند نسبت به تحقق مطالبات و خواسته های به حق مردم اقدامات موثری انجام دهد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.