نیروهای اشغالگر اسرائیل در ساعات ابتدایی امروز کشتار جدیدی را مرتکب شدند؛ در نتیجه بمباران مدرسه‌ای که هزاران آواره فلسطینی در آن زندگی می‌کردند بیش از ۱۰۰ نفر شهید شدند. در این مدرسه آوارگان فلسطینی اقامت دارند. بمباران سپیده دم و زمانی رخ داد که مردم در حال اقامه نماز بودند.

به گزارش جماران؛ سخنگوی جنبش انصارالله در واکنش به جنایت جدید صهیونیست ها اعلام کرد: ما این فاشیسم صهیونیستی را به شدت محکوم می‌کنیم، همان‌طور که تداوم حمایت کامل ایالات متحده از اسرائیل برای ادامه نسل کشی علیه مردم غزه را محکوم می‌کنیم.

رژیم جنایتکار اسرائیل با حمایت کامل آمریکا، مرتکب جنایت وحشیانه‌ای در حق آوارگان فلسطینی، هنگام اقامه نماز صبح در مدرسه‌ای در مرکز شهر غزه شد. 

 

 

بقایای غذا و وسایل شهدای جنایت بامداد امروز اسرائیل در غزه که آغشته به خون شده است

در حمله رژیم اسرائیل به مدرسه ای در مرکز شهر غزه که پناهگاه آوارگان شده بود بیش از ۱۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند

 

 

جنایت امروز شیاطین صهیونیست در غزه/ در میان ۱۰۰ شهید فلسطینی کودکان هم هستند

 تصاویری از شهدای بمباران مدرسه تابعین در شهر غزه توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی/ در این جنایت نزدیک به ۱۰۰ نفر شهید و ده‌ها نفر هم زخمی شدند.

 

 

رژیم اسرائیل به مدرسه فلسطینی ها حمله کرد، در زمان نماز

نیروهای اشغالگر اسرائیل در ساعات ابتدایی امروز کشتار جدیدی را مرتکب شدند؛ در نتیجه بمباران مدرسه‌ای که هزاران آواره فلسطینی در آن زندگی می‌کردند بیش از ۱۰۰ نفر شهید شدند.

 

جهاد اسلامی: بمباران مدرسه التابعین غزه، جنایت جنگی تمام عیار است

جنبش جهاد اسلامی جنایت هولناک امروز ارتش اشغالگر در مدرسه التابعین غزه در هنگام نماز صبح را «جنایت جنگی تمام‌عیار» دانست.

در پی جنایت صبح امروز رژیم صهیونیستی در بمباران مدرسه التابعین در مرکز شهر غزه که به شهادت بیش از 100 آواره فلسطینی در هنگام نماز صبح منجر شد، جنبش جهاد اسلامی بیانیه‌ صادر کرد. 

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، اعلام کرد که «اقدام ارتش دشمن در هدف قرار دادن نمازگزاران فلسطینی در مدرسه التابعین یک جنایت جنگی تمام عیار است». 

در این بیانیه آمده است که «انتخاب زمان نماز صبح برای انجام این کشتار هولناک، مؤید این است که دشمن قصد داشته بیشترین تعداد ممکن را در بین غیرنظامیان اعم از کودکان و سالمندان به شهادت برساند».

جهاد اسلامی تاکید کرد که بهانه‌های «ارتش» دشمن برای بمباران مدارس غزه، همان بهانه‌هایی است که پیشتر برای تخریب بیمارستان‌ها به کار می‌بست. بهانه‌هایی که دروغین بودنش اثبات شد».

این جنبش مقاومت فلسطین تاکید کرد که تداوم بمباران‌های مدارس و هدف‌ قرار دادن آوارگان و پناهگاه‌ها از سوی اسرائیل، گواه نسل‌کشی مردم نوار غزه به دست این رژیم است. 

دفاع مدنی غزه بامداد امروز اعلام کرد که در پی بمباران مدرسه التابعین در هنگام نماز صبح، آتش‌سوزی شدیدی روی داد و پیکرهای بسیاری از شهدا در آتش سوخت و نیروهای دفاع مدنی در حال مهار آتش و بیرون کشیدن پیکرهای شهدا هستند. در این جنایت بیش از ۱۰۰ فلسطینی شهید و ده‌ها نفر مجروح شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز به ارتکاب این جنایت جدید اعتراف و مانند همیشه در توجیه آن ادعا کرد که این مدرسه مرکز فعالیت حماس بوده و به همین دلیل هدف بمباران قرار گرفته است. جنایتی که به شهادت و مجروحیت شمار زیادی از کودکان، زنان و سالمندان فلسطینی که هنوز در خواب بودند و نیز ده‌ها فلسطینی که برای ادای نماز صبح آماده می‌شدند، منجر شد.

 

 پیکرهای زیادی از شهدای مدرسه تابعینِ غزه غیرقابل شناسایی است

سازمان امداد و نجات غزه اعلام کرد که اجساد بسیاری از شهدای بمباران مدرسه تابعین در شهر غزه متلاشی شده و غیر قابل شناسایی است. 

 

 آیت‌الله العظمی سیستانی جنایت صهیونیست‌ها در مدرسه «تابعین» را محکوم کرد

المیادین: دفتر آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق در بیانیه ای جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در قتل عام آوارگان فلسطینی در مدرسه تابعین شهر غزه را به شدت محکوم کرد.

 

تکمیل می شود...

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.