به دلیل گرمای شدید هوا و در راستای کاهش مصرف برق، ادارات برخی استان ها پنجشنبه (18 مرداد 1403) تعطیل هستند و در برخی استان ها هم ساعت کاری تغییر کرده و کاهش یافته است.

جی پلاس؛  ادارات اصفهان تعطیل شدند.

استانداری اصفهان: با توجه به افزایش نسبی دما افزایش تابش اشعه فرابنفش و کاهش کیفیت هوا ادارات استان اصفهان چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری (۱۷ و ۱۸ مرداد) تعطیل است.

 

«پنج‌شنبه» همه ادارات در خراسان‌رضوی تعطیل خواهد بود

همه ادارات، بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و نیز فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های روباز استان (به جز مراکز درمانی و امدادی) در روز پنج‌شنبه تعطیل خواهد بود.

بر اساس اطلاعیه ستاد مدیریت بحران خراسان رضوی، نظر به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر گرمای شدید هوا و به منظور حفظ سلامت عمومی و همچنین مدیریت مصرف انرژی، همه ادارات، بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و نیز فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های روباز استان (به جز مراکز درمانی و امدادی) در روز «پنج‌شنبه ۱۸ مرداد» تعطیل خواهد بود.

در این اطلاعیه از عموم مردم خصوصاً کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای خواسته شده است فردا از حضور در فضای باز به ویژه در ساعات میانی روز جدا خودداری کنند.

 

بیشتر بخوانید:

توضیح مهم اداره برق در مورد قطع برق در تهران

 

 

ساعت کاری ادارات استان کرمان در روز پنجشنبه کاهش یافت

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان گفت: بدنبال تداوم گرما در سطح استان کرمان، ساعت کاری ادارات استان در روز پنجشنبه ۱۸ مردادماه نیز کاهش یافت.

علی بیگ زاده پیش از ظهر چهارشنبه اظهار کرد: در پی تداوم گرمای هوا، فعالیت همه مراکز دولتی و بانک‌ها در استان کرمان (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) فردا پنجشنبه ۱۸ مردادماه کاهش می‌یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان افزود: زمان فعالیت این مراکز در روز پنجشنبه، از ساعت ۶ تا ۱۰و۳۰ دقیقه صبح خواهد بود.

 

ساعت کاری ادارات قم فردا از ۶ تا ۱۰ صبح شد

فعالیت و ساعت کاری ادارات قم فردا پنجشنبه به دلیل شدت گرمای هوا از ۶ تا ۱۰ صبح اعلام شد.

بنا بر اعلام استانداری قم فعالیت مراکز دولتی در قم در روز پنجشنبه ۱۸ مرداد از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح است.

همچنین دورکاری برای کارکنانی که به خاطر شرایط جسمی امکان حضور در محل کار ندارند، بلامانع است.

 

تکمیل می شود...

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.