محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در آخرین جلسه هیات دولت سیزدهم گفت: روز حادثه وقتی از محضر حضرت آقا برگشتم به مدیر دیگری تبدیل شدم، مدیری که با توجه به بحران ها بتواند کشور را طوری اداره کند که آسیبی به هیچکدام از بخش ها نرسد و دستاوردهای شهید رییسی خدشه دار نشود. در این اتفاقات شخص حضرت آقا کشور را اداره کرد و ما فقط مجری بودیم و تدابیر و تذکرات آقا را دنبال می‌کردیم و کشور توسط مقام معظم رهبری اداره می‌شد، شکر نعمت رهبری را داشته باشیم.

به گزارش جماران؛ محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در آخرین جلسه هیات دولت سیزدهم گفت: حجم کار‌های انجام شده بسیار بالا بود و مسائلی که عنوان شد نسبت به کارهای انجام شده مختصر بود و فقط تیتر‌ها خوانده شد.

رییس‌جمهور شهید یک‌شخصیت جامع نگر و تحول خواه و یک سبک حکمرانی ناشی از تدابیر امام و رهبری داشت، در جای جای مدیریت این خود را نشان می‌داد  و در تار و پود خود آن را حفظ کرده بود.

اینجا چند مسئله بر گردن ما سنگینی می‌کند، اول از همه قدردانی از مقام معظم رهبری است که چه به لحاظ حمایت و پشتیانی و هدایت چه به صورت علنی در سخنرانی‌ها و  توصیه‌هایی که داشتند دولت را کمک کردند و چه به صورت غیرعلنی مکرر تذکر می‌دادند و توصیه می‌کردند.

روز حادثه وقتی از محضر حضرت آقا برگشتم به مدیر دیگری تبدیل شدم، مدیری که با توجه به بحران ها بتواند کشور را طوری اداره کند که آسیبی به هیچکدام از بخش ها نرسد و دستاوردهای شهید رییسی خدشه دار نشود.

در این اتفاقات شخص حضرت آقا کشور را اداره کرد و ما فقط مجری بودیم و تدابیر و تذکرات آقا را دنبال می‌کردیم و کشور توسط مقام معظم رهبری اداره می‌شد، شکر نعمت رهبری را داشته باشیم.

 

تکمیل می شود...

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.