درحالی که بعد از ۳ هفته تعطیلی جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب در صحن حاضر شد و با نمایندگان به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش جماران؛ با به صدا درآمدن زنگ آغاز جلسه علنی مجلس پزشکیان روی صندلی نمایندگی خود نشست و پس از تلاوت قرآن و نطق پیش از دستور رئیس مجلس، رئیس جمهور منتخب به دعوت رئیس مجلس پشت تریبون قرار گرفت و لحظاتی را برای نمایندگان سخنرانی کرد.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره آغاز جلسه امروز مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور منتخب به مجلس آمدند و در حال گفت‌وگو با نمایندگان هستند و در حال حاضر ایشان داخل صحن هستند.

درحالی که بعداز ۳ هفته تعطیلی جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب در صحن حاضر شد و با نمایندگان به گفت‌وگو و تبادل نظر  پرداخت.

بر اساس این گزارش، با به صدا درآمدن زنگ آغاز جلسه علنی مجلس پزشکیان روی صندلی نمایندگی خود نشست و پس از تلاوت قرآن و نطق پیش از دستور رئیس مجلس، رئیس جمهور منتخب به دعوت رئیس مجلس پشت تریبون قرار گرفت و لحظاتی را برای نمایندگان سخنرانی کرد.

با حضور نمایندگان رسانه‌ها در صحن و پیش از آغاز جلسه علنی، رییس‌جمهور منتخب در حالی که نمایندگان مجلس دور او جمع شده بودند در حال خوش و بش با همکاران سابق خود بود.

به گزارش ایلنا، جلسه امروز قرار بود از ساعت ۷:۴۵ تا ۹:۳۰ برگزار شود و بعد از آن نمایندگان به دیدار مقام معظم رهبری بروند.


 

حجم ویدیو: 3.46M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.