حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی در پیامی ضمن حمایت از دکتر مسعود پزشکیان در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: دست در دست مردم و نخبگان و فرهیختگان، رأی خود به دکتر مسعود پزشکیان را نهایی می کنیم.

 به گزارش جماران؛  متن کامل پیام حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی بدین شرح است:

 حضور گرامى ملت آگاه و خبیر ایران اسلامى

بعد از تحیت و تهنیت

با ارادت و إکرام

راه وصول به کمال همواره با دو نوع دشوارى نظرى و عملى همراه است؛ دشوارى نظرى در تشخیص حقیقت و امتیاز آن از امور مشابه و دشوارى دوم در مقام عمل و اقدام است که همواره موانعى درشت و ریز اجازه اقدام را نمى دهند، گذر از این هر دو مانع بسیار سخت و بعضاً طاقت فرساست. بدیهى است وقتى این سختى ها با امور دیگرى مثل تهدید و تطمیع و نظایر آن همراه شود باید به فاتحان درود فرستاد و به ظفرمندان تبریک گفت.

 مردم خوش تشخیص و خوش یاب ایران اسلامى در دوران گذار سختى قرار دارند و متاسفانه در شرایطى به سر مى برند که کمتر مى توانند از هادیان و راهنمایان جامعه طرفى بسته و راه درست را بیاموزند، اما در عین حال هرگز از تکاپو نیفتاده و به دنبال تصمیم نهایى خویش دل مى سوزانند.

 اکنون ملت با گذر از ظاهر انتخابات که باطن رفراندم را در درون خود صلا مى داد، این گونه اراده دارند که براى ایران دست در دست نخبگان و همگام با فرهیختگان جامعه امضاء خود را ابرام و عزم خویش را جزم نمایند و بار دیگر به شخصى که اکنون مظهر اراده مردم و تبلور خواسته ملت گشته و خصایص والاى صداقت، درستى و دلدادگى به دین و ملت از سلوک پنجاه ساله او نمایان است، او که با جمع دوستان میدان جنگ و جهاد، علم و فرهنگ و عرصه حضور روحانیت و دانشگاه فضاى شریفى تشکیل داده؛ یعنى آقاى #دکتر_مسعود_پزشکیان، رأى خود را نهایى و هدف براى ایران را محقق سازند.

 این جانب نیز که عقلاً گواه و قلباً شاهد بر این مدعا بوده و در پیشگاه پروردگار خویش بدان شهادت مى دهم در این همگامى همراهم و از این کاروان عقب نخواهم ماند ان شاء الله.

مرتضى جوادى آملى

تاریخ: ١٤٠٣/٤/١١

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.