مسعود پزشکیان در واکنش به حادثه معدن شازند گفت: با درد و رنج کارگران آشنا هستم؛ نباید حق و حقوق آنها پایمال شود.

مسعود پزشکیان: رای ندادن قشر خاکستری، یعنی تصمیم گیری اقلیت برای اکثریت/ با بددهنی و افترا می‌خواهند طرف مقابل را حذف کنند/ منطق شان دعوا کردن، از دیوار بالا رفتن و تهمت زدن است

به گزارش جماران؛ نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به ریزش معدن در شازند گفت: امروز شنیدم ۲ نفر از کارگران زحمت‌کش ما در معدن شازند کشته شدند و برخی نیز زیر آوار ماندند، تسلیت می‌گویم و امیدواریم دو نفر دیگر هم پیدا و به آغوش خانواده بازگردند.

دومین سری از گفتگوهای ویژه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با حضور مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد. 

 

***در حادثه ریزش معدن شازند چه گذشت؟

 

مسعود پزشکیان در این برنامه گفت: عید سعید قربان را تبریک می‌گویم. امروز شنیدم کارگران زحمت‌کش ما در معدن شازند ۲ نفر کشته شدند و برخی نیز زیر آوار ماندند، تسلیت می‌گویم و امیدواریم دو نفر دیگر هم پیدا و به آغوش خانواده بازگردند. من تجربه کارگری هم داشتم. در ایام کودکی و دبیرستان تابستان این کارگری می‌کردیم دستفروشی  می‌گردیم و از درد رنج آنان آشنا هستیم و حق حقوق آنان طوری باشد که پایمال نشود.

وی افزود: اصولا باید تجربه بین‌الملی به کارگرفته شود و نباید چنین اتفاقی رخ دهد. من معدن‌ها را دیدم و غیراصولی کار می‌کنند و باید نظارت شکل بگیرد تا به درستی کار پیش برود.

حجم ویدیو: 21.36M | مدت زمان ویدیو: 00:02:02
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.