سید امیرحسین قاضی‌زاده کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در میزگرد تخصصی فرهنگی یادآور شد: در غرب فرهنگ فرد گرا است اما در فرهنگ ایرانی جمع‌گرا و خانواده است و چون من توجه ویژه به خانواده داشتم، اسم دولتم را دولت خانواده و مردم گذاشتم. این واحد جامعه فرهنگ را به کل تسری‌می دهد.

به گزارش جماران؛ یک کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه گفت: از نظر ما زنان فرصت هستند نه مسئله، باید از این فرصت استفاده کرد. در جامعه سنتی ما زنان نقش داشته اند، آنان در اقتصاد خانواده نقش داشته اند.

سید امیرحسین قاضی‌زاده در میزگرد تخصصی فرهنگی با گرامی داشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید گفت:نگاه ما به حوزه فرهنگ یک نگاه تمدنی است، به گفته مقام معظم رهبری فرهنگ هواست.

این‌ نامزد ریاست جمهوری یادآور شد: در غرب فرهنگ فرد گرا است اما در فرهنگ ایرانی جمع‌گرا و خانواده است و چون من توجه ویژه به خانواده داشتم، اسم دولتم را دولت خانواده و مردم گذاشتم. این واحد جامعه فرهنگ را به کل تسری‌می دهد.

وی ادامه داد: سن ازدواج در جامعه افزایش پیدا کرده است، حدود ۱۲ تا ۱۳ میلیون مجرد در جامعه داریم. طلاق و اعتیاد افزاش پیدا کرده است.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: از نظر ما زنان فرصت هستند نه مسئله، باید از این فرصت استفاده کرد. در جامعه سنتی ما زنان نقش داشته اند، آنان در اقتصاد خانواده نقش داشته اند.

وی افزود: اصل ماجرا این است چون طراحی ما کاملا مردانه است همه چیز را مردانه طراحی کردیم.

وی ادامه داد: دولت باید استعداد های جامعه را بشناسد تا مشکلات را برطرف کند. خط مقدم مردم هستند و کار دولت تنظیم‌گری و تحلیل گری است.امیدوارم بتوانیم با فرهنگ یک جامعه ایده آل داشته باشیم.

قاضی زاده در خصوص عملکرد دولت سیزدهم گفت: شهید رئیسی و دولت شهید رئیسی را به بخش آرمان‌ ها و سیاست ها می‌توان ذکر کرد. در حوزه سیاست‌ها می‌توان به تعلیم و تربیت اشاره کرد که محورش خانواده است. در رابطه به عملکرد که مربوط به وزارت‌خانه ها می‌شود که مسئولیت های متفاوتی دارند. در بررسی ستادی وزارت خانه را مورد بررسی قرار می‌دادند و به وزرا امتیاز می‌دادند و حتی چندتا وزیر را عوض کردند. در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اقدامات عظیمی صورت گرفت و یا در آموزش و پروش حرکت‌های خوبی صورت گرفت.

وی تاکید کرد: حتما دنبال راه شهید رئیسی هستیم.

قاضی‌زاده هاشمی درباره حضورش تا آخر انتخابات گفت: تشخیص این‌که سرکار هستید تشخیص خودتان است. خانواده عناصرش در حال فداکاری برای همه است، عنصر فرهنگ ایرانی و اسلامی ایثار است، گاهی وظیفه در ماندن گاهی در رفتن، من نیامده‌ام که بروم، قصدم هم ماندن است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.