حقانیان مدعی شد: در حالیکه این رسانه ها به طور مستقیم از بیت المال مسلمین و بودجه نظامی کشور ارتزاق می‌کنند، برخلاف قانون و دستور صریح امام راحل، به طور مداوم در سیاست داخلی کشور دخالت می‌کنند.

به گزارش جماران؛ وحید حقانیان که برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 1403 ثبت نام کرده، در واکنش به انتقادات خبرگزاری تسنیم به او نوشت: در دولت من یکی از اولین اصلاحات، تغییر ریل رسانه های منتسب به نهادهای حاکمیتی کشور است.

حقانیان در ادامه مدعی شد: در حالیکه این رسانه ها به طور مستقیم از بیت المال مسلمین و بودجه نظامی کشور ارتزاق می‌کنند، برخلاف قانون و دستور صریح امام راحل، به طور مداوم در سیاست داخلی کشور دخالت می‌کنند.

وی ادعا کرد: در آخرین لجن پراکنی یکی از این رسانه ها، ضمن نادیده گرفتن مسئولیت های خطیر اینجانب از ابتدای انقلاب تاکنون، طوری القا کرده‌اند که نقطه ثقل حضور حقیر در انتخابات، وابستگی به دفتر مقام معظم رهبری است. در صورتی‌که آشکارا از همان ابتدا اعلام کرده‌ام که حضورم در عرصه انتخابات با تصمیم شخصی بوده است. اما مردم به خوبی دریافته‌اند که همه این تلاش های مذبوحانه این رسانه منفعل در اکثر بزنگاه های حساس کشور، به جهت ترس از شکست کاندید مورد حمایت‌شان است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.