حسن محمدیاری نماینده مردم تالش گفت: امروز وضع معیشت مردم خوب نیست و همانطور که رهبری اشاره داشتند هر کس احساس وظیفه کند که وارد انتخابات شود باید برنامه داشته باشد. ما نمایندگان مردم کم برخوردار از صفر تا صد مشکلات مردم باخبر هستیم. تجربه ۲۵ سال کار حقوقی را دارم و در صورت پیروزی در مسند ریاست جمهوری افراد حقوقدانی هستند که به حل مسائل کمک کنند.

به گزارش جماران؛ نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در عرصه بین‌الملل اقتدار می‌خواهیم نه انفعال و باید با عقلانیت و حکمت کار کنیم نه با هیجان.

حسن محمدیاری نماینده مردم تالش گفت: در انتخابات دوره دوازدهم با جهش ۳۰ درصدی نسبت به دوره یازدهم از مردم حوزه خود رای آوردم و آن را به فال نیک می‌گیرم.

وی افزود: امروز وضع معیشت مردم خوب نیست و همانطور که رهبری اشاره داشتند هر کس احساس وظیفه کند که وارد انتخابات شود باید برنامه داشته باشد. ما نمایندگان مردم کم برخوردار از صفر تا صد مشکلات مردم باخبر هستیم. تجربه ۲۵ سال کار حقوقی را دارم  و در صورت پیروزی در مسند ریاست جمهوری افراد حقوقدانی هستند که به حل مسائل کمک کنند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من در مقام قضاوت و وکالت و تدریس خدمت کردم و می‌توانم از این تجربیات استفاده کنم. اما فکر می‌کنم تفاوت فاحش بین نمایندگان کم برخوردار و نمایندگان شهرهای بزرگ این است که مردم در روزمرگی خودشان از تجربه نمایندگان کم برخوردار استفاده می‌کنند. امروز در جامعه با چالش و مشکلات معیشتی مواجه هستیم. ما در عرصه بین‌الملل اقتدار می‌خواهیم نه انفعال و باید با عقلانیت و حکمت کار کنیم نه با هیجان.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.