الجزایر به دنبال کشتار و جنایت اسرائیل در رفح که به شهادت ده‌ها آواره فلسطینی منجر شد، خواستار برگزاری جلسه اضطراری شورای امنیت شده است.ر

به گزارش جماران؛ منابع دیپلماتیک از برگزاری جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل متحد در ساعت ۱۹ سه‌شنبه به وقت گرینویچ (۲۲:۳۰ امشب به وقت تهران) در پشت درهای بسته و با موضوع حملات اسرائیل به رفح خبر دادند.

الجزایر به دنبال کشتار و جنایت اسرائیل در رفح که به شهادت ده‌ها آواره فلسطینی منجر شد، خواستار برگزاری جلسه اضطراری شورای امنیت شده است.

 

رفح (1)

 

رفح دوباره هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفت

 ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه در ادامه گردن‌کشی برای جهانیان و نقض حکم الزام‌آور دیوان دادگستری بین‌المللی، به مناطق مختلفی از شهر «رفح» حمله کرد.

 شبکه «الجزیره» گزارش داد که مناطق مسکونی در غرب رفح توسط توپخانه و جنگنده‌های صهیونیست‌ها هدف قرار گرفتند.

 

 

 آلمان: تصاویر اجساد سوخته شده در حمله رفح غیرقابل تحمل است

وزارت امور خارجه آلمان در واکنش به جنایت شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در رفح بیان کرد که تصاویر اجساد سوخته شده از جمله اجساد کودکان در بمباران رفح غیرقابل تحمل است.

این وزارتخانه افزود شرایط دقیق این حمله باید بررسی شده و ارتش رژیم صهیونیستی به سرعت تحقیقاتی را در مورد آن انجام دهد و باید از غیرنظامیان فلسطینی در غزه به شکل بهتری محافظت شود.

 

 دبیرکل سازمان ملل: هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد

دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد اقدامات رژیم صهیونیستی را که به کشته شدن ده‌ها غیرنظامی در جست و جوی سرپناهی در برابر نزاع مرگبار منجر شد، محکوم می‌کنیم.

آنتونیو گوترش تاکید کرد که هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد و این وحشت باید متوقف شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.