بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: کسانی که در جایی مدعی می‌شوند ثبت‌نام کرده‌اند و در جایی دیگر تکذیب می‌کنند، نمونه بارز بازیگران عرصه سیاست هستند و وزارت کشور باید با اعلام اسامی تمام افرادی که پیش ثبت‌نام کرده‌اند برای آحاد ملت شفاف‌سازی کند تا دیگر فردی نتواند سیاست را به بازی گرفته و از این نوع سخنان بگوید.

به گزارش جماران؛ دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: وزارت کشور باید با اعلام اسامی تمام افرادی که در انتخابات مجلس، پیش ثبت‌نام کرده‌اند، برای آحاد ملت شفاف‌سازی کند تا دیگر فردی نتواند سیاست را به بازی گرفته و از این نوع سخنان بگوید.

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به پیش ثبت‌نام گسترده داوطلبان برای به‌دست آوردن کرسی‌های مجلس دوازدهم، گفت: الحمدالله استقبال بی‌سابقه‌ای از سوی فعالین سیاسی و احزاب و شخصیت‌ها و گروه‌های مختلف صورت گرفت و امیدواریم شاهد یک انتخابات پرشور باشیم.

وی افزود: کسانی که در جایی مدعی می‌شوند ثبت‌نام کرده‌اند و در جایی دیگر تکذیب می‌کنند، نمونه بارز بازیگران عرصه سیاست هستند و وزارت کشور باید با اعلام اسامی تمام افرادی که پیش ثبت‌نام کرده‌اند برای آحاد ملت شفاف‌سازی کند تا دیگر فردی نتواند سیاست را به بازی گرفته و از این نوع سخنان بگوید.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه گفت: بنده معتقدم چهره‌هایی که ثبت‌نام کرده‌اند را وزارت کشور در سایت خود اعلام کند تا مردم فریب برخی سیاسیون را نخورند و این کار خوبی در راستای اطلاع‌رسانی به آحاد ملت است.

وی تصریح کرد: هر کسی به دروغ بگوید من اسم ننوشتم یا نوشتم، خودش در آینده نتیجه‌اش را خواهد دید و رسوا خواهد شد و هر کسی هم که از این فضای بازی که نظام در پیش ثبت‌نام‌ها به‌وجود آورده، استفاده نکرده باشد، خودش ضرر کرده و نتیجه‌اش را خواهد دید.

وی یادآور شد: البته مردم نباید به این تکذیب‌ها و دروغ‌ها توجه کنند و فعالین اصیل عرصه سیاست وقت‌شان صرف این تأیید و تکذیب‌ها نباید بکنند، چرا که بازیگران سیاسی و سیاست‌بازانی که قصد بازی با مردم ایران را دارند، خودشان در آینده آسیب می‌بینند.

بادامچیان در ادامه گفت: ما از نمایندگان مجلس تشکر می‌کنیم که این فضای مناسب پیش ثبت‌نام انتخابات را در قانون جدید انتخابات به‌وجود آوردند و فضا را برای همگان فراهم کردند تا ما شاهد ثبت‌نام گسترده فعالین سیاسی باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.