بهادری جهرمی سخنگوی دولت تاکید کرد: دولت اقدامات حقوقی لازم را از طریق معاونت حقوقی ریاست جمهوری برای اعتراض به رأی اخیر دیوان عدالت اداری و اصلاح آن انجام داده است و منتظر بررسی نهایی از سوی قوه قضاییه هستیم.

به گزارش جماران؛ به نقل از شفقنا، سخنگوی دولت اعلام کرد: دولت اقدامات حقوقی لازم را از طریق معاونت حقوقی برای اعتراض به رأی اخیر دیوان عدالت اداری و اصلاح آن انجام داده است.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت روز یکشنبه گفت: قانون و رویه حقوقی بهره‌گیری از ظرفیت اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های آزاد و غیر دولتی در مناصب اجرایی را مجاز دانسته و رویه همیشگی دستگاه‌های مختلف اجرایی، تقنینی و قضایی بوده است.

وی افزود: در همین راستا انتصاب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های آزاد و غیردولتی بر اساس قانون صورت گرفته و مغایرتی با قوانین و مقررات ندارد.

بهادری جهرمی تاکید کرد: دولت اقدامات حقوقی لازم را از طریق معاونت حقوقی ریاست جمهوری برای اعتراض به رأی اخیر دیوان عدالت اداری و اصلاح آن انجام داده است و منتظر بررسی نهایی از سوی قوه قضاییه هستیم.

گفتنی است هیئت عمومی دیوان عدالت اداری رأی به ابطال حکم میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری استخدامی کشور داد.

طبق اعلام این رأی که به امضای حجت‌الاسلام مظفری؛ رئیس دیوان عدالت اداری رسیده است، انتصاب میثم لطیفی به ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور به‌دلیل عضویت وی در دانشگاه امام صادق(ع) به‌عنوان یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی، غیرقانونی است و از این‌رو حکم انتصاب وی که از سوی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در شهریورماه سال 1400 صادر شده بود، ابطال شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.