محسن اراکی، عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بی‌خردهای غربی، زنان شهوتران، آلوده دامن، بی حیثیت و برده گونه زندگی کردن را به عنوان الگو برای جوانان ما مطرح می‌کنند، زنانی که اسلام پرورش داده زنانی همچون حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) هستند که در عالم نمونه و بی‌مثالند و دختران و زنان ما برای رسیدن به سعادت حقیقی باید از رفتار، منش و سیره این بانوان بزرگ عالم هستی الگو بگیرند.

به گزارش جماران؛ محسن اراکی، عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه دین ما می‌گوید همان است که عقل می‌گوید و دین ما دین عقلا، دانشمندان و انسان‌های فهیم است، نماز، روزه، حج، حجاب و همه احکام اسلامی خردمندانه است؛ چراکه خدا تمام نیازهای پیدا و ناپیدای ما را می‌داند.

وی افزود: فرهنگ منحط غرب کجا و فرهنگ ناب اسلام که انسان را خلیفه خدا می‌داند و ماموریت بزرگی همچون به کمال رساندن بشریت را برعهده‌اش گذاشته است.

اراکی گفت: بی‌خردهای غربی، زنان شهوتران، آلوده دامن، بی حیثیت و برده گونه زندگی کردن را به عنوان الگو برای جوانان ما مطرح می‌کنند، زنانی که اسلام پرورش داده زنانی همچون حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) هستند که در عالم نمونه و بی‌مثالند و دختران و زنان ما برای رسیدن به سعادت حقیقی باید از رفتار، منش و سیره این بانوان بزرگ عالم هستی الگو بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی حجاب محسن اراکی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.