​یک روز پس از پخش قسمت آخر سریال «سقوط» هشتگ این سریال در توئیتر ترند شد.

سریال ۹ قسمتی سقوط که از فیلمیو پخش شد، برای اولین بار روایتی متفاوت از داعش را به تصویر کشید؛ روایتی پرالتهاب از حواشی این گروهک تروریستی با محوریت اسارت زنان و داستان‌هایی واقعی از مواجهه آنها با زنان و دختران.

سریالی که با رضایت ۹۵درصدی مخاطبان، عنوان پربازدیدترین سریال سه ماه گذشته فیلمیو را نیز به خود اختصاص داد و با پخش قسمت پایانی، موجی از اظهار نظر کاربران در توئیتر را بدنبال داشت به طوری که در ۲۴ساعت گذشته ترند توئیتر فارسی شد.

 

photo_2023-03-03_21-41-54

 

چندی پیش نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران درباره پخش این رسال نشان داد که ۴۹ درصد بینندگان اعلام کردند با تماشای «سقوط» شناخت شان از داعش بیشتر شده و ۶۹ درصد پاسخگویان نیز گفته‌اند پس از تماشای سریال، احساس نفرت و انزجارشان از داعش بیشتر شده است. همچنین ۶۲ درصد از کاربران و مخاطبان سریال اعلام کردند با تماشای این سریال یاد مبارزات، رشادت‌ها و فداکاری‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برایشان زنده شده است.

مینی سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری از مشاوره محمدحسین مهدویان در کارگردانی بهره برد و بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، عباس جمشیدی فر، سجاد بابایی و الناز ملک در آن ایفای نقش کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.