پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

گزارش قاچاق های کشف شده در هفته ای که گذشت؛

جاسازی 22960 کیلو برنج در میان پوست پسته!

به گزارش جماران؛ کانال رسمی پنجره واحد تجارت فرامرزی نوشت:

«به گزارش روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی،طی بازرسی از یک دستگاه کامیون ورودی به کشور از مرز ترکمنستان، تعداد 22 عدد شمش مس که به صورت ماهرانه ای در زیر تخت (کابین راننده) جاساز شده بود کشف و کامیون برای کنترل های بیشتر به سایت ایکس ری منتقل و پس از اسکن تعداد 48 عدد شمش مس که در جعبه روغن کامیون جاساز شده بود کشف و در مجموع تعداد 60 قطعه شمش مس به وزن کل 367 کیلوگرم توسط ماموران گمرک شهید شوشتری سرخس کشف و ضبط گردید .

مأموران گمرک مرزی میلک، به دنبال تشدید بازرسی کامیونهای خروجی از کشور، از یکدستگاه کامیون خروجی مقدار 6550 لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین و گازوئیل کشف کردند.

به گزارش روابط عمومی گمرک مرزی میلک، یک راننده خارجی که این مقدار سوخت را در جوف کالای صادراتی جاسازی نموده بود؛ با استفاده از تاریکی هوا تلاش به خروج محموله از کشور داشت که هوشیاری مأموران این گمرک مانع از خروج این مقدار سوخت گردید.

ماموران گمرک بازرگان طى بازرسى و مشکوک شدن به یک دستگاه کامیون خروجی طى بازرسى هاى دقیق و اسکن کامیون مربوطه، موفق به کشف مقدار ٢٢٩٦٠ کیلوگرم برنج که در میان پوست پسته جاسازى شده بود گردیدند.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.