ولی پالیزبان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مبلغ از محل اعتبارات عمرانی استانی و مالیات بر ارزش افزوده برای اجرای طرح های آبرسانی سیار ، نگهداری و مرمت راه های عشایری ، بهسازی و جدول کشی معابر و آموزش و ترویج در شهرستان دهلران هزینه می شود.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 17 هزار مترمکعب آب بهداشتی توسط ناوگان آبرسانی سیار امور عشایر دهلران در بین 400 خانوار کوچنده در مناطق مختلف عشایری شهرستان توزیع شده است.
رئیس امور عشایر دهلران تصریح کرد: نگهداری و مرمت راه های عشایری مناطق تونه، سرمیدان و سراب ریزل در بخش سراب میمه و بهار آب و بانه موله در بخش زرین آباد و مله وندان و تله نـو در بخش مرکزی دهلران بطول 95 کیلومتر انجام شد.
پالیزبان گفت: همچنین توزیع 340 تن آرد سهمیه عشایر ، توزیع علوفه دامی (از نوع کنسانتره دامی و جــو) به میزان 180 تن ، بیمه بازنشستگی عشایر به تعداد 60 خانوار و پرداخت 16 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از دیگر خدمات اداره امور عشایر شهرستان دهلران است.
شهرستان دهلران دارای یک هزار و 650 خانوار عشایری با جمعیتی معادل 9 هزار نفر بوده و با در اختیار داشتن بیش از 170 هزار راس دام سبک در مناطق مختلف عشایری بخش های زرین آباد ، موسیان ، سراب میمه و مرکزی دهلران به شغل و حرفه دامپروری مشغول هستند.
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.