به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های این هفته نماز جمعه آبدانان اظهار کرد: ایجاد یاس و ناامیدی و توسعه اغتشاشات و نافرمانی مدنی در قالب فشارهای روانی جدیدترین نقشه های استکبار جهانی و مزدوران داخلی آنان است.
وی سرعت، دقت و مصلحت را سه ضرورت کنونی و نیاز مدیران جامعه دانست و افزود: شایسته است متولیان انقلاب اسلامی با تعمیق همدلی بین مردم و حضور مستمر در اجتماعات مردمی و ایجاد امید و نشاط عملی باعث ناکامی طراحان نظام سلطه در اجرای اهداف شوم خود شوند.
خطیب نماز جمعه آبدانان با تجلیل از موضع انقلابی ریاست جمهوری اضافه کرد: آقای روحانی در قلب اروپا ضمن حمله به نقش مخرب رژیم غاصب اسرائیل تاکید کرد: دنیا متوجه باشد که اگر قرار است نفت جمهوری اسلامی ایران صادر نشود تنگه هرمز برای صدور نفت هیچ کشوری امنیت نخواهد داشت.
وی ضمن تقدیر از نقش سازنده سردار قاسم سلیمانی در پاسداری از دستآوردهای انقلاب اسلامی یادآور شد: اجرای طرح بزرگ آبرسانی به آبادان و خرمشهر توسط سپاه پاسداران و با حمایت و پشتیبانی مالی دولت و نظام حرکت موثری بود که باعث نگرانی و ناامیدی دشمنان شد.
وی افزود: سپاه پاسداران یکی از نهادهای اجرایی و انقلابی است که در همه سنگرهای دفاعی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی در اوج ایثار مشغول خدمت به مردم است.
حجت الاسلام حاجیلری در پایان خطبه های نماز جمعه امروز آبدانان با تقدیر از اقدام مثبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی بخاطر لغو تعطیلات تابستانی خود و رسیدگی به مشکلات کلان جامعه خواستار بهره مندی مردم شهرستان آبدانان از آب عقبه سد کرخه شد.
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.