مهدی شریفی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اداره کل در ایام عید برای کمک به مردم در بخش بازار و جلوگیری از گران‌ فروشی و تخلف با ایجاد پایگاه ‌های ثابت و سیار، نظارت و کنترل خود در بازار بویژه بر روند عرضه کالاهای اساسی و پر تقاضا تشدید کرد.
وی افزود: طرح نظارتی نوروزی از اوایل اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و بیشترین بازرسی ها از واحدهای توزیع کننده پوشاک، قنادی ها، مراکز عرضه آجیل و خشکبار ، مواد پروتئینی، کیف، کفش و خبازی صورت گرفته است.
شریفی از انجام نزدیک به هفت هزار بازرسی در طرح نوروزی از واحدهای صنفی استان خبر داد و یادآور شد: در این راستا 435 واحد صنفی متخلف به علت درج نکردن قیمت، گران فروشی و تبلیغات خلاف شناسایی و به مراجع قضایی ارجاع شده اند.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تاکید کرد: میزان ارزش ریالی جریمه پرونده های ارجاع شده به سازمان تعزیرات حکومتی این استان 2 میلیارد و 305 میلیون و 749 هزار ریال بوده است.
به گفته وی 106 گشت مشترک با همکاری مجامع امور صنفی استان نیز در طرح نوروز 97 اجرا شده است.
شریفی گفت: پایانه های مسافربری، باربری، دفاتر فروش بلیت مسافر و مراکز اقامتی، تفریحی و زیارتی در حوزه خدمات نیز با شدت بیشتری مورد بازرسی و نظارت قرار گرفتند.
طرح نظارتی نوروز 97 سازمان صنعت ، معدن و تجارت ایلام با حضور 50 تیم مشترک مجامع امور صنفی تا 15 فروردین ماه ادامه دارد.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.