مدیرکل استاندارد ایلام از طرح تشدید نظارت و کنترل کیفیت و استاندارد خدمات و کالاهای اساسی مورد مصرف خانوار در آستانه سال نو در استان ایلام خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل استاندارد ایلام از طرح تشدید نظارت و کنترل کیفیت و استاندارد خدمات و کالاهای اساسی مورد مصرف خانوار در آستانه سال نو در استان ایلام خبر داد.

مهناز همتی مدیرکل استاندارد استان گفت: هرساله از ابتدای اسفند ماه اداره کل استاندارد به منظور کنترل کیفیت کالاهای عرضه شده در بازار استان اقدام به انجام بازرسی و نمونه برداری‌های ویژه نوروز می کند و امسال نیز این امر خطیر در قالب گشت‌های مشترک با سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان، غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی از ابتدای اسفند ماه شروع شده و تا 15 فروردین ماه نیز ادامه می‌یابد.

همتی افزود: در این طرح  تمامی کالاهای ضروری خانواده‌ها در صنعت های غذایی، آرایشی و بهداشتی، شمیایی، خودرو و فلزات گرانبها مورد بازرسی و کنترل قرار می گیرند.

همتی با اشاره به اینکه بازرسان اداره کل، صحت و اعتبار علامت استاندارد و همچین تاریخ انقضاء و بسته بندی کالاها مورد بازرسی قرار می دهند عنوان کرد: کالایی که بدون نشان استاندارد و یا تاریخ انقضاء گذشته باشد از سطح بازار جمع آوری و معدوم خواهد شد.

مهناز همتی افزود: با توجه به افزایش تقاضای استفاده از خودرو و لوازم جانبی آن در ایام آخر سال و نوروز 97، بازرسی های ویژه ای از نمایندگی های خودرو و عرضه کنندگان لوازم و قطعات آن به عمل خواهد آمد، همچنین با توجه به افزایش استفاده از جایگاه های سوخت در ایام نوروز تمامی نازل های استان نیز مورد کنترل و بازرسی کارشناسان این اداره کل قرار می گیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.