مریم کریمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فعالیت 24 مرکز مشاوره حضوری در این استان، افزود: در 11ماهه امسال چهار هزار و 905نفر به این مراکز مراجعه کرده اند که زنان بیشترین تعداد مراجعان به این مراکز را تشکیل می دهند و 60درصد مراجعان زنان نیز متاهل هستند.
وی اظهار کرد: بر اساس آمار مراجعان گروه سنی زیر 20 سال و 20 تا 30سال بیشترین مراجعان به مراکز مشاوره حضوری را داشته و بیشتر مراجعه کنندگان دارای تحصیلات زیر دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس بوده اند.
کریمی مهمترین اختلالات مراجعان به این مراکز را از نوع اضطرابی و خلقی عنوان کرد و یادآور شد: بیشترین مشکل مراجعان مشکلات با همسر، مشکلات بین فردی، ازدواج و مشکلات تربیتی بوده است.
وی تاکید کرد: علاوه بر این در این مدت دو هزار و 445 نفر از خدمات مشاوره تلفنی این اداره کل به صورت غیر حضوری (تماس با خط تلفنی 1480) و از مشاوره های مختلف نظیر تربیت فرزند، مشکلات تحصیلی، اضطراب، افسردگی، اعتیاد و غیره برخوردار شده اند.
وی با اشاره به خط تلفن مشاوره بهزیستی ایلام، اظهار کرد: این مرکز بصورت متمرکز در مرکز استان فعال است و عموم مردم استان می توانند با گرفتن شماره تلفن 1480 همه روزه از ساعت هشت صبح تا 20 برای دریافت خدمات مشاوره ای با این مرکز تماس بگیرند.
20 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.