به گزارش ایرنا، ایوب درویشی روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگی استانداری اظهار کرد: ارتقاء فرهنگ عمومی باید مد نظر همه قرار گیرد و فرهنگ وجدان کاری، اخلاق مداری، تکریم ارباب رجوع و تکلیف اخلاقی و اجتماعی در بین کارکنان نهادینه شود.
وی افزود: کم گذاشتن برای کار و عدم مسئولیت پذیری کارکنان باید به عنوان یک خیانت تلقی شود، زیرا انجام درست وظایف در هر حوزه ای که باشیم نوعی ایثارگری است که باید به نحو شایسته و مطلوب آن را انجام دهیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام تاکید کرد: جامعه در معرض آسیب های مختلفی است که بی توجهی به آنها موجب به خطر افتادن نظام می شود به همین خاطر هر کسی در هر وظیفه ای که بر عهده دارد باید وفادار به فرهنگ سازمانی خود باشد و در اجرای دقیق آن توجه کند.
درویشی در ادامه به تکریم و گرامیداشت شهداء، ایثارگران و جانبازان تاکید کرد و گفت: باید یادواره شهدای کارمند در هفته دولت و روز کارمند برگزار شود و در هر فرصتی از خانواده این عزیزان بازدید و سرکشی شود.
وی به ترویج فرهنگ نماز در بین کارکنان دستگاه ها به عنوان یک معروف و یکی از اصول های دین اشاره کرد و گفت: حمایت لازم از ستاد اقامه نماز استانداری برای ترویج این فرهنگ نماز و ادای به موقع آن و تشویق کارکنان برای حضور نماز جماعت صورت می گیرد.
درویشی در ادامه به ضرورت تغییر نگاه به آموزش کارکنان اشاره کرد و افزود: آموزش کارکنان باید نظام مند، اولویت دار و اثر بخش باشد و تقویم آموزشی مناسبی از سوی واحدهای مختلف برای ارائه آموزش های مطلوب و ضروری تهیه شود.
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.