به گزارش ایرنا، بخشدار هلیلان در حاشیه این آئین گفت: این طرح ها در حوزه های کشاورزی، خدماتی، تسهیلاتی و آموزشی هستند و 85 میلیارد ریال برای افتتاح و یا کلنگ زنی آنها سرمایه گذاری می شود.
مجید رامشک مهمترین طرح های افتتاحی را سه3 واحد آموزشی در روستاهای پله کبود، چاله چاله و میدر سفلی، بسته بندی ذرت علوفه ای ، کارخانه ذرت خشک کنی، کلینیک مددکاری بهزیستی و منزل مسکونی مددجویان بهزیستی ذکر کرد.
وی با تاکید بر گسترش و توسعه زیرساخت های کتابخوانی و مطالعه کلنگ زنی ساختمان کتابخانه عمومی روستای چشمه ماهی را از دیگر پروژه ها عنوان کرد.
رامشک یادآور شد: این فضای فرهنگی در زمینی به مساحت 368 متر مربع و زیربنای 136 متر و اعتبار 2 میلیارد و 870 میلیون ریال عملیات ساخت آن شروع می شود.
وی دیگر طرح های کلنگ زنی را آغاز ساخت سه فضای آموزشی در روستاهای سیرکانه، والادشت و باغ زردلان و کلنگ ساخت سیلوی 20 هزار تنی محصولات کشاورزی برشمرد.
بخش هلیلان با جمعیت 22 هزار نفر در 60 کیلومتری شهر سرابله مرکز شهرستان چرداول قرار دارد و با عبور رودخانه سیمره از این منطقه و داشتن 25هزار هکتار اراضی قابل کشت از قطب های کشاورزی و دامداری استان است.
خبرنگار: رضا آزادی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7176/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.