سرهنگ منصور ملک حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اعتبار غیر دولتی بوده و از محل سرریز درآمدهای قرارگاه خاتم الانبیا (ص) به استان ایلام اختصاص یافته است.
وی افزود: از این اعتبار برای کاهش محرومیت زدایی و ایجاد طرح های عمرانی و غیر عمرانی شامل (تولید مواد غذایی، مفروش کردن مساجد، توزیع البسه و نوشت افزار در بین محرومان و ... ) در مناطق روستایی و محروم استان ایلام استفاده می شود.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام با بیان اینکه امسال 366 طرح اشتغالزایی در استان اجرا شده، افزود: 35 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای متقاضیان طرح های اشتغالزایی در نظر گرفته شد که از این مبلغ تاکنون 29 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.
ملک حسینی یادآور شد: از محل پرداخت این تسهیلات طرح هایی چون پرورش مرغ بومی و ماکیان، قارچ، زنبور عسل، دامداری، آبزیان، گیاهان داوریی، زعفران، صنایع تبدیلی و تکمیلی، صنایع دستی، مشاغل خانگی، ماشین جوجه کشی، ورمی کمپوست و ... راه اندازی شده است.
به گزارش ایرنا، از سال 1392 تاکنون و با آغاز طرح های اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و اشتغالزایی سه هزار و 500 طرح و شغل کوچک با صرف هزینه 350 میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی سپاه در استان ایلام اجرایی شده است.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.