به گزارش ایرنا، محمد غلامی روز دوشنبه در بازدید از پروژه های عمران شهری میمه و پهله گفت: 9 میلیارد ریال از این مبلغ برای پروژه های عمران شهری میمه و هشت میلیارد ریال دیگر برای پروژه های عمران شهری پهله هزینه شده است.
وی اجرای سیل بند، توسعه فضاهای سبز، تکمیل غسالخانه، اصلاح شبکه معابر شهری، اصلاح شبکه جمع آوری و دفع آب های سطحی، زیرساخت های گردشگری و ساختمان آتش نشانی را از جمله پروژه های مهم اجرا شده در شهرهای میمه و پهله ذکر کرد.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دهلران افزود: تاکنون 60 درصد اعتبارات شهرداری های میمه و پهله از اعتبارات تملک دارایی ها و توازن منطقه ای جذب شده است.
غلامی همچنین در بازدید منطقه مولی واقع در پنج کیلومتری بخش زرین آباد تاکید کرد: این روستا با 10 خانوار و 800 راس دام سبک و سنگین نقش مهمی در تولید و اشتغال دارد.
وی صعب العبور بودن منطقه و دسترسی نداشتن به جاده مناسب را از مشکلات مردم منطقه مولی ذکر کرد و افزود: توجه به زیرساخت های این روستا از جمله راه دسترسی، آب و برق می تواند موجب شود تا مردم روستا با توجه به تولیدات گوشت و لبنیات، پرورش دام و طیور نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی ایفا کنند.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.