سرهنگ خسرو تنها روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از اجرای این طرح را ارتقاء کیفی احساس امنیت شهروندان عنوان کرد و گفت: این طرح در پنج مرحله در حال اجرا است.
وی اظهار کرد: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و افزایش گشت زنی محسوس و نامحسوس توانستند ضمن تنگ کردن عرصه بر مخلان نظم و امنیت باعث رضایت شهروندان و اقتدار پلیس در سطح شهرستان شوند.
فرمانده انتظامی ملکشاهی تاکید کرد: در راستای اجرای این طرح که با استفاده از نیروهای ستادی و انتظامی طی 48 ساعت گذشته در سطح شهرستان به اجرا درآمد 15 دستگاه موتورسیکلت و 10 دستگاه خودرو فاقد پلاک و مدارک قانونی توقیف شدند.
سرهنگ تنها یادآور شد: از دیگر نتایج این طرح دستگیری 2 متهم به توزیع مواد مخدر صنعتی بود که پس از اقدامات پلیسی به مراجع قضایی تحویل شدند.
وی احساس مسئولیت همه اقشار جامعه را در راستای برقراری امنیت اجتماعی امری لازم و ضروری برشمرد و اضافه کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعاتی که از فعالیت مجرمان و مخلان نظم و امنیت در جامعه دارند از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 و سامانه 197 با پلیس در میان بگذارند تا اقدامات مناسب در این حوزه انجام شود.
شهرستان ملکشاهی شامل 2 بخش گچی و چمزی و سه شهر ارکواز ، دلگشا و مهر و 26 روستا در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
خبرنگار: روح اله احمدی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7179/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.