به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمید فتاحی گفت: در پی دریافت اخبار موثق مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک سرشاخه حرفه ای و توزیع کننده مواد بین خرده فروشان به قصد انتقال به یکی از شهرستان های همجوار، مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران واحد مبارزه با موادمخدر کلانتری 11 ایلام با تلاش شبانه روزی و اشرافیت کامل اطلاعاتی موادفروش حرفه ای را شناسایی و رصد کردند.
فتاحی افزود: پلیس با اخذ مجوز قضایی جهت دستگیری موادفروش اقدام کرده و دریک عملیات غافلگیرانه او را در محل مورد نظر به دام انداخت.
وی با اشاره به شگردهای خاص و تخصص حرفه ای پلیس اظهار داشت: در بازرسی اولیه از متهم، خودرو و یا تجهیزات همراه بدست نیامد اما با توجه به خبره بودن ماموران، در بازرسی تخصصی و حرفه ای، موادمخدر جاسازی شده که متهم به طرز ماهرانه ای در بدن خود جاسازی کرده بود کشف شد.
فرمانده انتظامی ایلام یادآور شد: در این ماموریت مقدار 250 گرم موادمخدر صنعتی از نوع هرویین و شیشه کشف و یک سرشاخه حرفه ای توزیع کننده موادمخدر دستگیر و تحویل قانون شد.
وی شگرد جاسازی موادمخدر توسط توزیع کننده مواد و نقشه او برای انتقال آن را تشریح کرد و گفت: مواد فروش حرفه ای قصد داشته با جاسازی ماهرانه مواد در بدن خود این محموله را از تور پلیس عبور داده و به مقصد انتقال دهد لیکن هوشیاری پلیس نقشه شوم او را نقشه بر آب کرد.

** دستگیری چهار سارق سیم برق و منزل در شهرستان چرداول

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از دستگیری 4 سارق سیم برق و منزل خبر داد.
سرهنگ جهانگیر زارعی گفت: گروهی از کارکنان پلیس آگاهی برای کشف پرونده های سرقت سیم برق به صورت ویژه پیگیر پرونده های سرقت در حوزه جنوبی شهرستان شدند.
وی افزود: با انجام یکسری اقدامات پلیسی و کنترل سارقان سابقه دار ، چهار نفر سارق شناسایی و پس از کسب مجوز قانونی دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.
سرهنگ زارعی تاکید کرد: در بازجوئی های تخصصی بعمل آمده متهمان به پنج فقره سرقت سیم برق و مغازه اعتراف کردند.

** واژگونی یک دستگاه پراید در سیروان

فرمانده انتظامی سیروان از واژگونی یکدستگاه پراید در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ بهروز آزادی گفت: یک دستگاه خودرو پراید در مسیر روستای چشمه رشید چشمه پهن بطرف لومار به دلایل نامعلومی از محور منحرف و دچار سانحه .واژگونی شد.
وی افزود: در این حادثه 2 نفر از سرنشینان خودرو پراید مجروح که جهت مداوا به مراکز درمانی اعزام شدند
فرمانده انتظامی شهرستان سیروان یادآور شد: با توجه به بارش باران و لغزندگی جاده ها و از طرفی دیگر مسیر کارزان به لومار دارای نقاط حادثه خیز و پیچ های پرخطر است و همچنین کم عرض بودن جاده ، می طلبدتا رانندگان محترمی که قصد تردد از این محور را دارند با تمکین به قانون و رعایت سرعت مطمئنه .اقدام به رانندگی کنند تا انشاءالله شاهد حوداث ناگوار تصادف نباشیم.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.