به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی جمالوندی گفت: به محض وصول خبر یک فقره کلاهبرداری و حضور کلاهبرداران در شهرستان، بلافاصله ماموران کلانتری مرکزی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران کلانتری مرکزی طی اطلاعات واصله و باشگردهای پلیسی با هماهنگی مقامات قضایی شهرستان موفق به دستگیری سه نفر کلاهبردار شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان تاکید کرد: این سه کلاهبردار در یکی از استان های همجوار به ارزش سه میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند که امروز در دام پلیس گرفتار شدند.
سرهنگ جمالوندی به مردم توصیه کرد که مواظب مکر و حیله کلاهبرداران باشند و با اجناس تقلبی وسوسه نشده تا در در دام چنین افرادی گرفتار نشوند.

** هشدار / رمز دوم کارت های عابر بانک خود را در اختیار دیگران قرار ندهید

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان ایلام با اشاره به افزایش جرایم اینترنتی از مردم خواست ، رمز دوم کارت های عابر بانک خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.
سرهنگ علی جمالی گفت: رمز دوم کارت های بانکی به عنوان اطلاعات شخصی افراد است و نباید به هیچ وجه در اختیار دیگران قرار گیرد.
وی اضافه کرد: با پیشرفت های گسترده ای که امروز در فضای مجازی به وجود آمده است ، جرایم اینترنتی در این حوزه گسترش یافته و هر روز شاهد کلاهبرداری های اینترنتی از مردم هستیم.
رئیس پلیس فتا استان ایلام با هشدار به کاربران اینترنتی گفت: افرادیکه برای خریدهای اینترنتی به برخی سایت ها مراجعه می کنند به هیچ وجه نباید رمزکارت های عابر بانک خود را در اختیار این سایت ها قرار دهند.
جمالی تاکید کرد: برخی از این سایت ها با در اختیار گرفتن رمز کارت های عابر بانک و شماره ملی افراد ، اقدام به برداشت پول ازحساب آن ها می کنند.

** کاهش 17 درصدی وقوع سرقت در چرداول

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از کاهش 17 درصدی وقوع سرقت نسبت به مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ جهانگیر زارعی گفت: آمار وقوع سرقت در هشت ماهه گذشته از سال 96 نسبت به مدت مشابه در سال قبل کاهش 17 درصدی داشته است.
این مقام انتظامی افزود: این کاهش 17 درصدی نتیجه تلاش های شبانه روزی ماموران در سطح کلانتری ها و پاسگاه ها و استفاده از ظرفیت کارکنان ستادی و با اجرای طرح کنترل سارقان سابقه دار و برگزاری کلاس های آگاه سازی در سطح مدارس و محلات می باشد .
سرهنگ جهانگیر زارعی افزود: مهمترین وظیفه ما جلب رضایت مردم و افزایش احساس امنیت برای شهروندان است که خدا را شکر انتظامی شهرستان توانسته است کارنامه مطلوبی در این زمینه ارائه دهد.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.