به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسن کاظمی در یادواره شهدای روستای کله جوب شهرستان سیروان اظهار کرد: شهدایی که در هشت سال دفاع مقدس خالصانه پای در میدان عمل نهادند هیچ ‌گاه دنبال مطامع دنیای نبودند و برای مادیات به جبهه های نبرد حق علیه باطل رهسپار نمی‌ شدند و با همین تفکر دشمن را به ذلت و خواری کشاندند.
وی افزود: دستاورد اقدام شجاعانه شهداء بر هم خوردن معادلات دشمن بود آن دشمنی که خیال می‌کرد نهایت 2 الی سه روزه به تهران خواهد رسید ، حضور جوانان پرشور در جبهه‌ها امید آنها را به یأس و ناامیدی مبدل کرد.
جانشین انتظامی استان ایلام یادآور شد: دشمن هیچ وقت خیال نمی کرد تعدادی بسیجی آن هم با دست خالی و با استفاده از پیش و پا افتاده ترین تجهیزات، این چنین مقتدرانه در مقابل آنها به ایستد.
کاظمی یادآور شد: شهدا به ما ثابت کرده اند که بایستی همیشه روحیه ایثار و مقاومت داشته باشیم و در مقابل دشمن با صلابت و توانمندی ایستادگی کنیم.
وی تاکید کرد: همین جوانان در بحبوحه جنگ تحمیلی با تکیه بر اراده و ایمان راسخ خود اقتصاد مقاومتی را معنا و تجهیزاتی را شبیه سازی کرده اند که همه انگشت حیرت به دهان گرفتند.
جانشین انتظامی استان ایلام گفت: همه ما بایستی قدردان شهدا و خانواده‌های آنان باشیم و راه آنان را با قدرت ادامه دهیم.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.