غلامرضا رئوفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فاطمه منصوری از بازیکنان شایسته و مطرح این رشته ورزشی پس از پنج دوره حضور در اردوهای تیم ملی در آخرین اردو و پس از تایید مربیان در لیست نهایی تیم ملی کبدی ایران قرار گرفت.
وی افزود: همچنین در آخرین اردوی تیم ملی کبدی بانوان خانم ها فاطمه منصوری، فاطمه امیدی و هانیه منصوری از ورزشکاران توانمند این رشته حضور داشتند که در پایان یکی از نمایندگان ایلام به عضویت تیم ملی کبدی درآمد.
رئوفی یادآور شد: زهرا یوسفی نژاد مربی تیم کبدی استان ایلام نیز در اردوهای تیم ملی کبدی بعنوان کمک مربی در کادر فنی حضور داشته است.
رئیس هیات کبدی استان ایلام گفت: پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کبدی آسیا در بخش بانوان و دهمین دوره این مسابقات در بخش آقایان با حضور 19 تیم از دوم تا ششم آذر ماه در استان گلستان برگزار می شود.
رئوفی کشورهای شرکت کننده در این مسابقات را ایران، عراق، هندوستان، پاکستان، سریلانکا، کره جنوبی، ژاپن، تایلند، ترکمنستان و افغانستان اعلام کرد.
رئوفی تاکید کرد: رقیب تیم ایران در این مسابقات تیم هندوستان است که امیدواریم بازیکنان شایسته ایران این حریف را پشت سر گذاشته و به جایگاه شایسته ای در این مسابقات دست یابد.
به گزارش ایرنا، ورزش کبدی استان ایلام یکی از ورزش های فعال و مدال آور در بخش بانوان است و ورزشکارانی در این رشته از جمله فاطمه منصوری، فاطمه امیدی، زهرا یوسفی نژاد و هانیه منصوری در اردوی های تیم ملی برای حضور در رقابت های 2017 قهرمانی آسیا حضور داشتند.
تیم لیگ برتری کبدی بانوان ایلام سال گذشته مقام سوم مسابقات قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد، همچنین یک مقام قهرمانی و یک مقام سومی لیگ دسته یک را در کارنامه خود دارد.
استان ایلام دارای 26 هزار و 960 نفر ورزشکار سازمان یافته زیر نظر بیش از 300 هیات ورزشی فعالیت می کنند و در رشته کبدی ورزشکاران شایسته ای در قالب تیم های منتخب استان در بخش آقایان و خانم ها فعال هستند.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.