غلامرضا رئوفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رقابت ها در بخش آقایان و رده سنی جوانان با حضور چهار تیم از استان های ایلام، کردستان، همدان و کرمانشاه در حال برگزاری است.
وی افزود: این مسابقات در 6 منطقه کشور برگزار می شود و چهار تیم حاضر در مسابقات مقدماتی به میزبانی ایلام بصورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند.
رئوفی یادآور شد: هیات کبدی ایلام یکی از هیات های فعال استان است و با وجود کمبود امکانات و منابع مالی در شرایط خوبی بسر می برد ضمن اینکه توانسته در بخش بانوان با حضور در لیگ برتر توان، ظرفیت و استعدادهای خود را به نمایش بگذارد و سال گذشته مقام سوم لیگ برتر بانوان را کسب کند.
به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای 26 هزار و 960 نفر ورزشکار سازمان یافته و بیش از 300 هیات ورزشی است و 50 نفر در تیم کبدی استان در بخش آقایان و خانم ها فعال هستند.
کبدی یکی از هیات های فعال و مدال آور در بخش بانوان استان ایلام است که ورزشکارانی از این هیات به اردوهای تیم ملی بمنظور آمادگی برای حضور در رقابت های 2017 قهرمانی آسیا و اردوی آمادگی برای مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی همچون فاطمه منصوری برای دیدار دوستانه بانوان سریلانکا در آکادمی ملی المپیک به میزبانی ایران دعوت شده است.
خبرنگار: لیلی خاکی** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.