بابک گله‌ داری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح از هفته گذشته در محل شرکت مرکزی پست استان ایلام اجرایی شده است.
وی افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تلاش همه جانبه مسئولان کشور در زمینه اقتصاد مقاومتی و همچنین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از سوی معاون رئیس جمهوری پیرامون پیگیری جدی پروژه‌های اولویت‌دار نشست فنی و تخصصی طرح سیماک به مرحله اجرا در آمده است.
مدیرکل پست ایلام الکترونیکی شدن فرآیندهای اداری، امکان مبادله الکترونیکی استعلام های میان دستگاهی، ایجاد امکانان مناسب برای مدیریت مالی، اداری، فنی و اجرایی و شفاف سازی پرونده های املاک و ایجاد خود کنترلی برای کارکنان و مدیران سازمان را از جمله دستاوردهای طرح یکپارچه سازی داده‌های املاک (سیماک) اعلام کرد.
گله داری همچنین کاهش آسیب‌ های سازمانی و ارتقای سلامت اداری، تسهیل بیشتر در زمینه فرایند پاسخگویی به استعلام های میان دستگاهی، کنترل و رصد توسط مدیران اجرایی، روند پاسخگو بودن شفاف به مشتری توسط کارمندان و جلوگیری از مراجعات مکرر و حضور مردمی به دستگاه های اجرایی را از دیگر مزیت های مهم و ارزشمند طرح سیماک عنوان کرد.
وی تاکید کرد: انتظار می‌رود با همکاری و هم افزایی دستگاه ‌های مشمول اجرایی دست‌اندرکار بتوانیم در راستای اجرایی شدن این طرح با هدف رفاه حال شهروندان گام‌های موثر و مفید را در استان برداریم.
خبرنگار: جلال اسکندری ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6033/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.