محمد تاسمه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم با مشارکت آگاهانه و حضور پر شور خود در انتخابات به همه دشمنان نظام اعلام می کنند که پای ارزش های نظام ایستاده و نسبت به سرنوشت سیاسی خود اهمیت قائل هستند.
وی به مشارکت حداکثر همه آحاد مختلف مردم در پای صندوق های رای در روز جمعه 29 اردیبهشت تاکید کرد و افزود: همان گونه که امام راحل (ره) فرمودند 'میزان رای ملت است'، مسئولان انتخابات از آرای مردم صیانت می کنند تا آنها با اطمینان در انتخابات شرکت کنند.
تاسمه تاکید کرد: دشمنان نظام به دنبال دستاویزی برای کم اهمیت نشان دادن حضور مردم در انتخابات هستند اما ملت فهیم ایران اسلامی با هوشیاری، درایت و حضور آگاهانه، توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند.
وی به شور و اشتیاق مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره کرد و گفت: حضور پرشور مردم در ستادهای انتخاباتی و پیگیری مناظره نامزدها، نشانه علاقه مندی آنها به مشارکت گسترده در انتخابات است.
بخشدار صالح آباد اضافه کرد: انتخاب افراد اصلح و کارآمد در این 2 انتخابات موجب توسعه و حرکت رو به جلوی انقلاب می شود و عزت و اقتدار را برای مردم کشور به ارمغان می آورد.
تاسمه ابراز امیدواری کرد همه آحاد مردم روز جمعه در پای صندوق های رای حضور گسترده ای داشته و نقش خود را در تعیین سرنوشت خود و کشور به خوبی ایفا کنند.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
بخش صالح آباد از توابع شهرستان مرزی مهران در 40 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7177/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.