به گزارش ایرنا، اسد قاسمی روز چهارشنبه در جلسه هم اندیشی روابط عمومی ادارات این شهرستان افزود: در سال های اخیر و با نگاه مثبت دولت تدبیر و امید به مناطق کمتر توسعه یافته خدمات ارزشمندی در حوزه راه های ارتباطی، بهداشت و درمان، عمران شهری و روستایی، آب رسانی و تامین آب شرب صورت گرفته که نوید بخش افق روشنی برای آینده مردمان این دیار است.
وی افزود: در این دولت بیش از 80 کیلومتر از راه های ارتباطی این شهرستان بهسازی و روکش آسفالت شد و بیش از 200 میلیارد ریال برای ارتقای وضعیت جاده ای هزینه شد.
قاسمی تاکید کرد: احداث دی کلینیک تخصصی با بیش از 80 میلیارد ریال، آبرسانی از سد چم گردلان به شهرهای مهر، ارکواز و دلگشا و روستاهای همجوار با بیش از 400 میلیارد ریال در دست احداث است.
به گفته وی، ایجاد سایت های توسعه باغات با 20 میلیارد ریال، اصلاح واریانت جاده ترشابه با اعتبار 80 میلیارد ریال، آغاز عملیات گازرسانی به روستاها با اعتبار 170 میلیارد ریال، احداث ده ها مدرسه و مرکز آموزشی در شهرهای و مناطق روستایی، احداث سالن ها و مراکز ورزشی گوشه هایی از عملکرد دولت در شهرستان ملکشاهی است.
فرماندار ملکشاهی وظیفه روابط عمومی را انعکاس عملکرد و خدمات دستگاه مربوطه به مردم دانست و گفت: این امر باعث ایجاد روحیه امید و نشاط و رضایتمندی مردم خواهد شد.
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: برنامه محوری و تقویت فعالیت ها و اطلاع رسانی به مردم از خدمات دولت تدبیر و امید در راس کار روابط عمومی ها قرار دارد.
علی احسان شریفی نیا با اشاره به عملکرد دولت و عمل در بخش های مختلف افزود: دولت در عرصه تولید و اشتغال که ضرورت کشور است با جدیت و برنامه ریزی وارد عمل شده است.
وی تاکید کرد: کارها و اقدام های دولت که در جهت توسعه کشور و خدمت به مردم است باید به سمع و نظر عموم برسد که برای این کار باید از ظرفیت رسانه ها استفاده شود.
شریف نیا مهمترین شاخصه نظام جمهوری اسلامی را مردمی بودن مسئولان دانست و یادآور شد: مردم انتظار دارند واقعیت ها را از مسئولان بشنوند و دولت نیز بر این اصل تاکید دارد و پیوسته بر آن بوده تا واقعیت ها را به مردم بگوید.
وی به نقش و جایگاه روابط عمومی در هر دستگاهی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی نقش مهمی در ارتباط دو طرفه بین مدیران و مردم دارد و مدیران باید به روابط عمومی ها اهمیت بیشتری بدهند.
شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
خبرنگار: روح اله احمدی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7179/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.